onsdag 9 november 2011

Några frågor

Janet undrade i en kommentar om vi funderat på adoption. Det har vi gjort men inte helt och hållet. Här har jag svarat på samma fråga tidigare. Adoption är en otroligt lång och dyr process, men visst är det barngaranti vilket ivf inte är. Just nu är jag mest inne på först lägga vår kraft på de embryon vi har i frysen och blir det inget barn av dom kanske kanske köpa ett nytt trepack ivf-behandlingar. Allt känns så avlägset just nu så det är svårt att veta...

Och sen kommer familj undrade om vi funderat på äggdonation och svaret på den frågan är vi inte har gjort det. De ägg vi fått ut och som blivit befruktade har varit av bra kvalitet. Sedan att det inte gått hela vägen vet jag inte vad det beror på...

1 kommentar:

  1. Hej, jag ramlade in på din blogg av en slump i Söndags och jag blev så enormt tagen av din historia så jag har suttit och läst dina inlägg i timmar.. Kommer fortsätta att följa dig och hålla tummarna för att det ska gå bra för er. Själv testade jag negativt idag efter våran första ivf behandlingen och känner mig så ledsen. Varför ska livet vara så orättvist för vissa?! Skickar en stor kram till dig.. Hälsningar Helena

    SvaraRadera