onsdag 2 november 2011

Idag skulle ha varit en speciell dag

Idag skulle jag ha gått in i vecka 13. De första "farliga" veckorna skulle vara över.

Jag tror att jag efter fredag (då vi skulle varit på Kub-ultraljud och inskrivning hos barnmorskan) kommer sluta räkna veckor faktiskt. Det känns så nu i alla fall. Naturligtvis kommer jag ju att komma ihåg det tänkta bf-datumet (15 maj).

Oh, vad jag önskar att jag snart ska få räkna veckor igen och då få möjlighet att räkna ända till 40 (eller åtminstone 35).

6 kommentarer:

  1. Det ska jag hålla tummarna för att du snart ska få göra.
    Tänker ofta på dig.

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas du snart får göra det. Ni har haft nog med olycka nu! Tänker på er, kramar

    SvaraRadera
  3. Vad sorgligt.. ): Hoppas du snart får räkna veckor igen, ända till slutet!

    och jag med.

    Många kramar!

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas också att du får räkna hela vägen snart!!

    Många varma kramar

    SvaraRadera
  5. Hej ,
    Jag vill fråga dig en sak hoppas det går bra.
    Jag har börjat med ivf. Jag har sprayat 2 veckor och igår började jag med puregon. Jag har haft vanlig mens och den när nästan slut men nu fortsätter den endå. det är 8 dagen och jag har mens i max 7 dagar. vet du om det är vanligt att ha mens utöver sin regelbundna tid nu när man tar puregon ?

    SvaraRadera
  6. Sandra: jag har tyvärr inget svar på din fråga då jag alltid gjort korta metoden och då börjat med puregon direkt på cykeldag 2. Då har inte min mens blivit annorlunda.
    mitt råd är att ringa din klinik och höra med dom.

    SvaraRadera