onsdag 2 november 2011

Vem vill komma?

Igår fick jag hem mitt paket från Buzzador. Den här gången är det Santa Marias nya tapasserie jag fått produkter ifrån.
Tanken är att jag ska bjuda på tapaskväll för att göra reklam för produkterna. Jag är ingen tapasmänniska men som tur var ingick det ett häfte med recept så något ska vi väl få till.
Frågan är bara vilka som vågar komma och provsmaka?

Vill du bli en Buzzador och få hem gratisprodukter för att prova och lämna ut till vänner och familj  - Anmäl dig här

2 kommentarer:

  1. Ni är alltid välkomna hit, med eller utan tapas. Tänker på er så otroligt mycket och skäms lika mycket för att jag är dålig på att höra av mig. Många kramar till er! Finns här om vi kan va till nån hjälp.

    SvaraRadera
  2. Robban Lindström3 november 2011 kl. 20:23

    låter kul så jag har anmält mig :) Tapas - gott som tusan!

    SvaraRadera