tisdag 1 oktober 2013

Våra kroppar

Igår var det dags för niomånadersbesök på Bvc. Han är stor nu - 72,5 cm lång och 9510 gram tung. Han firade detta med att börja krypa! Visst, för det mesta ålar han fortfarande, men då och då kryper han sakta och försiktigt framåt. I lördags tog han också några krypsteg, men igår blev det flera meter!

Min kropp har inte kommit igång med mens sedan förlossningen så därför ringde jag i förra vecka till gyn och jag fick en läkartid idag, men tydligen räckte det att bara ringa... För idag kom den igång... Så läkarbesöket är avbokat.

4 kommentarer:

  1. Skönt att höra att ni båda mår bra! Jag fick en dotter någon vecka efter att ni fick Olle, vi vill komma igång med syskonförsök men mensen har även här lyst med sin frånvaro... Fram tills idag, så nu blir det till att avboka måndagens gynbesök...

    SvaraRadera
  2. Vill ni ha fler syskon till Olle och Dutt? Att ni vill kanske jag förstår men tänker ni planera för fler ivf eller "sängförsök" hehe. Jag kanske inte har med det att göra men lite nyfikna är vi läsare allt!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Haha,ni är nyfikna av er... Jag gör en blogginlägg om detta när tid finns så håll utkik!

    SvaraRadera
  4. Precis så var det för mig, jag ringde och dagen efter kom mensen :/ man kanske kan skrämma den? :)
    Kramar!

    SvaraRadera