onsdag 14 mars 2012

Ensam

Jag känner mig så jävla ensam i allt detta.

14 kommentarer:

  1. Förstår att du känner så men försök tänka på att det är du inte. Du har jättemånga läsare som följer din blogg och världen är full av människor i samma situation fast de vågar inte berätta om det.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag vet... men det är du inte! Vi är fler..

    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är du inte. Långt ifrån.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Åh, fina Anna... Skickar dig dom största och varmaste kramarna jag har. <3

    SvaraRadera
  5. Jag förstår vad du menar, har känt precis så! Men du är inte ensam. Alltså jo, det är man ju, i sin egen speciella situation, och du har en väldigt speciell historia. Men vi är många här ute som förstår så gott någon nu kan... Och vi önskar dig all lycka, att det ska gå vägen en gång för alla.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  6. Jag förstår hur du tycker.
    Så känner jag också. Ibland.

    Gå och säg till nån, att nu NU, behöver du en kram!!

    Du är lite för långt borta för en kram från mig - eller hur var det vi sa... ;)

    Om du inte vill mötas på halva vägen??? Jag är ledig i morrn.

    KRAMKRAMKRAM

    SvaraRadera
  7. Försök stå ut. Snart är ni i mål. Ni har lyckats och kommer lyckas igen.

    Kramar!

    SvaraRadera
  8. Du är inte ensam, även om det känns som ibland. Vi är ju här!

    SvaraRadera
  9. Du är inte ensam, fina Anna. Vi är en stor skara som är med dig (er) varje dag. Här på bloggen, i tankarna eller på annat sätt. Känn värmen! :)
    Stor kram!!

    SvaraRadera
  10. Du är inte ensam, Anna. Vi finns här! Vi är många som är med dig! Här på bloggen eller i tankarna! Känn stödet från oss alla! :-)
    Stor kram Ninna

    SvaraRadera
  11. Jag kan inte skriva att du inte är ensam eftersom jag inte gått igenom ens något som kan liknas vid din situation. Du och din man kanske är ensamma nu men jag håller alla tummar att ni inte är det vid jul!

    SvaraRadera
  12. Massa massa styrkekramar!!

    SvaraRadera
  13. Många kramar!! Du är inte ensam. Kan förstå att det känns så :-(

    SvaraRadera