tisdag 20 mars 2012

Tröttmössa, sjukgymnast och träning

Igår sa jag att jag inte haft huvudvärk på flera dagar... Det skulle jag aldrig sagt för i morse vaknade jag med huvudvärk igen och idag har jag varit en riktig tröttmössa då huvudvärken aldrig helt gått över.

Jag haltade mig till jobbet idag och satt mest vid datorn och jobbade då jag fortfarande har ont i foten. På eftermiddan var jag dock hos sjukgymnast med min fot, men han kunde inte exakt lista ut vad som var problemet... Nu sitter här är med en tejpad fot likt en toppidrottsman, dock känner jag mig inte som någon sådan då jag fortfarande haltar...

En annan som dock börjar bli en toppidrottsman är Storken. Det är ju nu det gäller för honom. Vi godkänner inga fler misstag från den mannen...
Han ligger i hårdträning nu. Kanske får han ledigt från träningen på torsdag, så han slipper ha med sig hantlarna i bilen när vi åker till Göteborg.

4 kommentarer:

  1. Ha ha ha... Härligt! Piska på Storken bara, för nu är det minsann dags att leverera. Du kan skicka över honom till mig, efter att han fixat er leverans. Han flyger fel hela tiden och missar oss.
    Stort lycka till.
    Kram Kirane

    SvaraRadera
  2. Har du kollat ditt järnvärde? Jag har också väldigt mycket huvudvärk och är galet trött och det visade sig att mitt järnvärde hade sjunkit rejält. Tänker att det kanske kan hända när man tar alla hormoner och så. Hoppas att det ger sig snart i alla fall. Lycka till på fredag, kram

    SvaraRadera
  3. Härligt att Storken sköter sig, be honom äta extra vitaminer oxå för maximal styrka!!!! Kram

    SvaraRadera
  4. Heja storken! Hoppas att du tränat kondition för nu blir det 9 månadersflygning!

    SvaraRadera