torsdag 22 mars 2012

Framme på framsidan

Sedan några timmar är i framme och incheckade på hotellet.
Resan har gått bra. Vi stannade till i Gränna där vi åt lunch, tog en promenad (ja, foten är bättre, men inte bra) och naturligtvis köpte vi polkagrisar. Det är också bara i Gränna som man ska se en skylt där de söker polkagriskokare/bagare till sommaren. Vilkoren var 6-8 timmars arbetstid per dag och 120 kronor i timmen. Nån som är intresserad?? :-)

I morgon klockan halv nio ska vi vara på plats på kliniken. För femte gången! Jag känner mig som en veteran... Tyvärr.
Hönsamaja: Naturligtvis hälsar jag till Dr T från dig om jag träffar honom i morgon ;-) Jag hoppas på det, då jag gillar honom skarpt.

Tack för era kommentarer under dagen och jag hoppas att ni fortsätter att hålla tummarna för oss under morgondagen.
Jag kommer försöka att uppdatera er så ofta som möjligt.

8 kommentarer:

  1. Alla tummar och tår knips hårt för er skull!

    Sofie

    SvaraRadera
  2. Välkommen till stan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så hjärtligt. Härligt att höra göteborskan igen!

      Radera
  3. Lycka till imorgon, hoppas du får en fin skörd! Kram

    SvaraRadera
  4. Jag håller mina tummar! Uppdatera bara om du känner för det. Vi vill alla veta hur det går men jag tycker det viktigaste är att du mår bra och slipper stressa.

    SvaraRadera
  5. Önskar dig lycka till! Nu ska det lyckas kära du!

    SvaraRadera
  6. Jag gillar också dr T... Han säger som det är.
    Tänker på er!! kram kram

    SvaraRadera