tisdag 27 mars 2012

Löningsdag

Idag kommer lönen för många, men på min lönespecifikation står det "Att utbetala 00.00 kronor". Det tar jag så gärna eftersom jag är så tacksam för att mitt företag betalar halva vår ivf-kostnad med bruttolöneavdrag.

Ett extra tillskott var dock den summa jag kommer få tillbaka på skatten i sommar. Tidigare år har jag till och med fått betala in några tusenlappar, men i år får jag tillbaka 7000 kronor!! Jippi! Välbehövligt. Kanske kan lägga dom pengarna på en tvillingvagn... Eller en "vanlig" vagn går också bra...

3 kommentarer:

  1. Härligt när det är plus i skatt!

    SvaraRadera
  2. Roligt att du år tillbaks i år, måste vara ett gott omen! För att köpa tvillingvagn måste ni lägga till några tusenlappar men det har ni säkert inget emot *hi hi* Vi får oxå tillbaks och kan hoppas att vi får köpa vagn nästa vår istället! Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt med bra arbetsgivare! :D

    SvaraRadera