onsdag 28 mars 2012

Ruvardag 3 - Födelsedagsvåfflor

Nu har vi ätit födelsedagsvåfflor. Det blev ju inga i söndags då det var våffeldagen...

Jag har idag försökt att inte tänka så mycket på Piff och Puff och hela ruvargrejen. Det har faktiskt gått ganska bra!! Hela dagen har jag tyckt att det runnit där nere, men naturligtvis har det inte varit något när jag varit på toaletten. Bara lite Crinoneklet.

Än så länge ska man ju inte kunna känna något speciellt, men har Piff och/eller Puff bestämt sig för att vara kvar så har de antagligen fäst nu, men än är det många dagar tills jag får veta...

Tänk om vi någon gång efter årskiftet skulle kunna åka till Göteborg och kliva in på kliniken för att visa upp ett eller två mirakel för Dr T. Så häftigt det skulle vara.

5 kommentarer:

  1. Hejja hejja Piff och Puff! Fäst, fäst, fäst!!!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Önskar så att de fäst, men det dröjer bara 9dgr tills du vet det oxå!! Visst kommer ni få åka till Götet, vi vill oxå se era mirakel! Kram

    SvaraRadera
  3. När jag blivit gravid har mina symtom varit att jag inte hade några symtom alls.

    När jag egentligen skulle haft PMS var jag tvärtom varken hungrig, tjurig eller hade ömma bröst, gravidsymtomen kom först 1-2 veckor efter förväntad mens :)

    SvaraRadera
  4. När jag läste sista stycket så fick jag en sådan tydlig bild av dig med tvillingar och jag kunde se det stolta leendet när ni möter er doktor. Jag gråter nästan glädjetårar därför jag önskar så att det blir verklighet. jag hoppas verkligen att det går vägen nu! Tänker på er. Håller tummarna.

    SvaraRadera
  5. Håller tummarna för er!!!

    SvaraRadera