fredag 2 mars 2012

Fredagskänsla

Oavsett hur många dagar man jobbat i veckan så är alltid fredagen något speciellt. Allra helst när man går från jobbet och inser att det då är två helt lediga dagar framför sig!
Idag lyckades jag dessutom gå hem i tid!

För att öka på fredagskänslan är nu ett helt gäng med värmeljus tända och om en stund blir det tacos. Jag är barnsligt förtjust i det. Ett måste till tacos är mannens egengjorda tzatsiki och min egengjorda guacamole. Inga äckliga färdigsåser här inte!!

Jag fortsätter att äta mina Provera (eller som vi kallar dom här hemma Proviva...). Jag känner inga biverkningar av dom än och vet inte om jag kommer få det heller i och för sig. Jag ska äta dom till och med nästa lördag och sedan hoppas jag att sprutstart blir i mitten av veckan därpå.

Vill önska er alla en trevlig helg!!

2 kommentarer:

  1. Min mamma säger också Proviva.

    SvaraRadera
  2. Önskar dig och din make en underbar helg med sol & vårvärme! Kram

    SvaraRadera