söndag 24 juni 2012

Lite gångförberedelser

På torsdag klockan 21.00 ska mannen delta i Fotrally. När mannen fyllde år i mars fick han startavgiften i present av kompisar. Fotrally är en tävling som startar i Rålambshovsparken i Stockholm och sedan går deltagarna tills bara en är kvar. Förra året gick den som vann i över 33 timmar!! Helt galet, men mannen är laddad. Här finns alla regler att läsa.

Så idag har vi varit och handlat lite saker som han ska ha med sig. Bland annat skavsårsplåster. Det kan ju kanske behövas!!

Mannen har startnummer 72 och visst vore det roligt om några stockholmsläsare av min blogg kunde bilda en hejarklack i Rålambshovsparken eller längs med vägen ut ur Stockholm, för min kära man. Jag kommer nämligen bara följa spektaklet via hemsidan.

Hans mål är att gå minst 6 timmar. Jag kommer att vara standby med bilen för att hämta honom när han inte orkar gå längre.

Heja heja!!

5 kommentarer:

  1. Hade jag bott i det området skulle jag gärna gått ut och hejat på honom!

    SvaraRadera
  2. Vi hejar på honom och vet att han kommer göra en grym insats! Hur kan man följa honom på nätet? Hälsa honom att han ska ladda upp med pasta & vatten!! Ha en go söndag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad jag förstått kommer det websändas dygnet runt på hemsidan.

      Radera
  3. Haha, det låter ju faktiskt helt galet. Men galenskaper sätter ofta krydda på livet. Lycka till M!

    SvaraRadera