lördag 30 juni 2012

Bloggenergin borta

Bloggenergin har försvunnit eller rättare sagt så har all energi försvunnit sedan någon vecka tillbaka.
Den senaste veckan har jag fått ett antal frågor och funderingar i kommentarer som jag tänkt att svara på i ett inlägg, men orken finns inte just nu. Svaren kommer. Jag lovar.

Angående Fotrally så är fortfarande inte tävlingen avgjord. Just nu är det två personer kvar i tävlingen och de har nu gått i 43 timmar!! Vi var och hejade på dom (då fyra kvar) när de passerade Norrköping vid lunchtid idag.

Här kommer istället några bilder från vår trädgård.
Klematis Rebecca

Pion

Sjungande sädesärla

Okända vita blommor...

Trött Baltazar


7 kommentarer:

  1. Ingen fara att du inte bloggar, ta du semester ifrån den ett tag och njut av sommaren! Vi läsare finns kvar ändå!! Kram

    SvaraRadera
  2. Å du har också så fina pioner! Visst är det tråkigt att de blommar över så snabbt? Det gör mina i alla fall.
    Jag såg kortfilmen nu som du länkade till här. Jag blev helt gråtfärdig för att jag känner igen mig så väl så man vet så bra vad huvudpersonen känner..

    SvaraRadera
  3. Ja du får nog ta lite semester från bloggandet, men lite uppdateringar nu och då vill vi nog ha. Är så roligt nu att gå in och läsa din blogg då du går i väntans tider:)

    SvaraRadera
  4. Ta du en paus. Bara du kommer tillbaka! Tycker mycket om din blogg och älskar dina bilder och inlägg om våra små fåglar och andra djur.

    SvaraRadera
  5. Okända vita blommor = tovsippa skulle jag tro! / ke

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Googlade på bilder på tovsippa och det var det!

      Radera
  6. Ta det lugnt och tänk på dig själv. Du hinner med att blogga sedan. Vilken vacker clematis, otroligt fin färg.
    Var rädd om er och jag hoppas ni får en skön sommar,
    Kram Annette

    SvaraRadera