torsdag 21 juni 2012

Tjohoooo!!!

MIRAKLET LEVER!!!

61 kommentarer:

  1. Caaarroo (Alvins mamma)21 juni 2012 kl. 13:44

    Ååh underbart! <3

    SvaraRadera
  2. Jippie!!!!! Grattis! Jag visste det, tror på en liten tjej den här gången. De brukar vara sega krabater. Väntar en liten tjej själv efter mf.
    En anonym donator till era IVF-försök.

    SvaraRadera
  3. Fantastiska nyheter! Grattis! Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis, så underbart!

    SvaraRadera
  5. YEEEESSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D

    SvaraRadera
  6. JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! Jättekul, sitter här och torka en liten glädjetår.

    SvaraRadera
  7. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grattis!!!!! Fantastiskt å så glad jag blir för er skull :-)

    SvaraRadera
  8. Underbart!!!! Grattis!!!! :D :D

    Kram Hanna

    SvaraRadera
  9. Wow wow wow! Jag blir så glad för er skull! Ha en underbar midsommar! Nästa år hoppas jag att ni dansar runt en stång med en liten i blommig mössa med er!

    SvaraRadera
  10. Helt ärligt jag känner inte dig men jag gråter! Läste nyss igenom er historia och nu ser jag detta! Jag är så otroligt glad för er skull! Jag är själv gravid i v 7+6 och jag är fruktansvärt orolig efter MA förra året! Önskar er all lycka och hoppas verkligen detta går hela vägen för er! Håller tummar å tår :) stor kram! / Haidi

    SvaraRadera
  11. Underbart, grattis!!!

    SvaraRadera
  12. får gåshud!!!!!!!!!!!!!!! på riktigt... underbart!!!!

    SvaraRadera
  13. Åh, vilka härliga nyheter! Nu kan jag äntligen andas ut, det känns som jag hållit andan sedan ditt morgoninlägg och bara väntat på att få höra positiva nyheter nu på eftermiddagen! Så glad för er skull! Klart Miraklet är här för att stanna!

    SvaraRadera
  14. Åh vilka underbara nyheter :) Jag skuttar av glädje för er skull! Ni förtjänar denna medgång efter allt ni varit med om. Hejja miraklet!

    SvaraRadera
  15. Jaaaaaa!!!!! Underbart, grattis!!!

    SvaraRadera
  16. Grattis, så härligt!!!

    SvaraRadera
  17. Miraklet är ett mirakel!

    SvaraRadera
  18. Så underbart att höra!! Ler stort hör framför datorn på jobbet. Livet är vackert också.

    SvaraRadera
  19. Så fantastiska nyheter!!! Miljoner grattis, njut av en underbar semester nu <3

    många kramar
    Anna

    SvaraRadera
  20. Underbart Anna! Jag är så glad för er skull :) Tårarna rinner ner för kinderna...

    Kram C <3

    SvaraRadera
  21. Åh! Inte hjälper det att jag sagt att jag vetat det!
    Den här gången är GÅNGEN! Jag bara vet!

    GRATTIS

    SvaraRadera
  22. Grattis! Härligt!

    SvaraRadera
  23. Jaaaaaaa! Grattis!

    SvaraRadera
  24. ÅÅåå grattis!!! Vad helt fantastiskt underbart!:) Ni får ha en fantastisk midsommar, ni tre!:)

    SvaraRadera
  25. ÅÅ grattiskramar. Vilken midsommarpresent!

    SvaraRadera
  26. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa vad bra! Kände det på mig :)

    SvaraRadera
  27. Världens bästa midsommarpresent gissar jag! :-)

    Grattis som fasen!

    SvaraRadera
  28. STORT GRATTIS!!!!

    SvaraRadera
  29. Jag tror på Miraklet!!

    SvaraRadera
  30. Åh var roligt för er!! Är så GLAD för eran skull! Som ni kämpat med IVF försök och sånt. Det där kommer bli fantastiskt för er :) Nu väntar vi själva på att ett mirakel ska uppstå efter ett mf för 2 veckor sen..

    KRAMAR

    SvaraRadera
  31. Du anar inte vilka glädjeskutt som hoppades runt när jag såg detta!!!!! Äntligen är det er tur!!!!!!!! Grattiskramar i massor!

    SvaraRadera
  32. Vad roligt att höra!!! Ett jättestort GRATTIS!!!

    SvaraRadera
  33. Så underbart att höra!! Äntligen ett bra ultraljud, ett av många som komma skall. Kram!

    SvaraRadera
  34. Grattis!
    Fast jag trodde ingent annat heller...något som skapas så mirakulöst är starkt.
    Nu ska du se att det går hela vägen:)

    SvaraRadera
  35. Härligt! Här jublas det. Stort grattis!!! :-) Kram

    SvaraRadera
  36. Underbara nyheter!!!!! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Hurra för er, hurra för miraklet

    SvaraRadera
  37. Åh vad underbart att höra! Nu ser vi bara framåt, allt kommer gå perfekt denna gången!
    Stor kram från snigelkatt från FL

    SvaraRadera
  38. Underbar läsning!

    SvaraRadera
  39. Stort GRATTIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  40. Åååååh grattis!! Fick ni nån bild på miraklet? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fick ingen bild då läkaren aldrig fick till någon bra vinkel. Hon försökte länge, men ultraljudsmaskinen hade inte den bästa bildkvaliteten.

      Radera
  41. Underbart Anna! Så glad och rörd jag blir. Trevlig midsommar på er. Kram

    SvaraRadera
  42. Grattis!! nu blev jag glad för din skull... och lite avundsjuk, jag hoppas oxå på att få se en liten ärta på mitt nästa UL, har försökt få barn i 3 år och har haft 2 trista missfall... är i vecka 6 plus 2 dagar idag.Lycka till vidare! Kramar

    SvaraRadera
  43. Nu får du uppdatera Anna! Stort grattis!! :) jag fick oxå se mitt mirakel i förrgår :) kram

    SvaraRadera
  44. Helt undrbart <3 stort grattis <3

    SvaraRadera
  45. Åh, jeg visste det!! Hurra, hurra, hurra!!

    SvaraRadera
  46. Fantastiskt! Stort GRATTIS och allt gott!

    SvaraRadera
  47. Hurra, hurra!!! Helt underbart att höra!
    Hoppas ni får en härlig midsommar!

    SvaraRadera
  48. Wiiii, så underbart! Ett jättestort grattis till er!

    SvaraRadera
  49. Underbart!!! :) Trevlig midsommar önskar jag er..

    SvaraRadera
  50. Underbart :-) Glad midsommar :-)

    SvaraRadera