fredag 1 juni 2012

Kan det bli starkare?

Test från i morse.


28 kommentarer:

  1. Så ofantligt glad för er skull.. Herrejisses så fantastiskt!!

    SvaraRadera
  2. Det är ju så fantastiskt bra! Lite rättvisa i den stora orättvisan som drabbat er.

    När ska ni få komma och kolla hjärtat?

    SvaraRadera
  3. Tydligare går nog ej att få ert vackra plus. Kram

    SvaraRadera
  4. Men OJJJJJJ!!! Jag har inte varit inne och läst i din blogg nu sista dagarna och oj vad förvånad jag blev när jag läste om detta! Är det sant!! Åh vilken lycka och dessutom på "egen hand"!
    Vi försökte själva i två år men utan ett enda spår av graviditet. Så vi skulle precis påbörja första IVF:n på Calanderska och inväntade mensen..som aldrig kom! Just den månaden då vi struntade i allt vad ägglossning och annat heter...då blev det bebis. Så överumplade! Detta var strax innan du blev gravid med Dutt. Jag gjorde RUL 10 dagar innan ni gjorde ert.

    Det här måste gå vägen...det är er tur nu! Känns nästan som om detta var meningen med allt...vägen var krokig men ni skulle tillslut lyckas på egen hand! Detta är ju tidigt nu och mycket kan hända men bara vetskapen om att ni kan bli gravida på egen hand är superhäftig, jag vet själv.
    Nu håller vi alla tummar och tår att deta fortsätter lika lyckligt som det börjat!!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Nä jag tror faktiskt inte det :D Grattis igen :)

    SvaraRadera
  6. Nä tror inte det jag heller! Grattis igen och Lycka till. Kram

    SvaraRadera
  7. Önskar er all lycka!

    SvaraRadera
  8. Grattis! Håller tummarna att det ska gå hela vägen den här gången!

    SvaraRadera
  9. Alltså, det är så härlig och jag blir så glad. Det skänker sådan tröst och förhoppning om att livet faktiskt är vackert och att vackra saker händer. Stort varmt grattis till er : )

    SvaraRadera
  10. jag får tårar i ögon av dina senaste inlägg, så glad för er skull!

    SvaraRadera
  11. Helt fantastiskt! Nu kommer tårarna igen. Överlycklig för er lycka!

    SvaraRadera
  12. Tårar i ögonen, på riktigt... Stanna där i magen fina lilla barn många månader till!

    SvaraRadera
  13. Fyyyy faaan vad ROLIGT Anna!

    Jag har inte varit inne på ett tag då vi har haft fullt upp hemma med vår lilla Skruttfia..
    Loggar på och få se ett stort grav pluss på senaste blogginlägg.
    Vilken chock lycka!

    Ett jätte stort GRATTIS till er båda!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  14. Nä det kan nog inte bli det! :)

    Kram Lo

    SvaraRadera
  15. Jag ser minus, hoppas så att det är så att det är jag som ser fel. Jag såg plus på bilderna med storken men nu minus. Hoppas så att det är jag som ser fel.

    Kramar S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, du ser nog allt lite tokigt...Det är det lodräta strecket som är plusset, och nej det kan nog inte bli starkare!
      Grattis!
      /K

      Radera
    2. Nej det vågräta är väl plusset?

      Radera
    3. Det lodräta strecket visar att man är gravid. se intruktionen här: http://www.clearblue.com/se/pdfs/graviditetstest-fargindikator-pdf.php

      Radera
  16. Nä, det kan nog inte blir starkare än så! Du finns ständigt i mina tankar!

    Kram C <3

    SvaraRadera
  17. Det är ett jätte fint test.Tycker ändå att du ska ta ett clearblue digitaltest.Mest för att du där får det svart på vitt med text.

    SvaraRadera
  18. Här har jag inte läst på några dagar och så är det här det första jag får se. Så underbart och otroligt glädjande!
    Jag håller alla tummar och tår jag bara kan för er.

    SvaraRadera
  19. Vilken fin bild! :) Kram och grattis igen

    SvaraRadera
  20. Du jag och framtiden1 juni 2012 kl. 17:16

    Klart och tydligt!!!

    SvaraRadera
  21. Herre gud, vilken underbar nyhet!! Sitter och smilar för mig själv.
    Ett megastort GRATTIS till er!!

    Kram/Anna

    (en mammawannabe)

    SvaraRadera
  22. Är en envis rackare där inne *hi hi* Vilken underbar bild!! Kram

    SvaraRadera
  23. Wow! Har nog inte sett något starkare plus, inte ens på mina egna stickor. Härligt!

    SvaraRadera
  24. Wow, så häftigt!!!
    Blir helt varm i kroppen.
    Grattis!!!!

    SvaraRadera