tisdag 12 juni 2012

Ny vecka firas med...

Vecka 7 (6+0) firas med en nytt test!





13 kommentarer:

  1. Vilket alldeles fint test :-)

    SvaraRadera
  2. Det ser ju väldigt bra ut det där! :)

    SvaraRadera
  3. Underbart! Väl värt att firas! :)

    SvaraRadera
  4. Varför ser plusstrecken alltid så bleka ut på foto? Det kan vara jätteblått i verkligheten men på bild kan det ibland se ut som spökstreck, är det blixten?

    SvaraRadera
  5. Lika vackert varje gång!! :)

    SvaraRadera
  6. Underbart att se, så starkt och fint!!!

    SvaraRadera
  7. Jippie! Här är allt också bra!
    Kram C

    SvaraRadera
  8. ÅÅÅÅ ANNA!!!
    JAG BÄR OXÅ PÅ ETT MIRAKEL!!!!
    Shiit!! jag fick kämpa, dock inte lika mkt som du, med första!
    hon är 7 månader och jag testade plus idag!!! het sjukt!! ååååå !!!
    har ingen anning när jag ska föda men kan tänka mig att det blir ungefär samtidigt som du.. ååå anna jag är så glad för din skull å för min skull!!!

    SvaraRadera
  9. Vi har inte försökt lika länge som ni(bara två år), vi har inte börjat med IVF (varför inte är en historia i sig), men det ger mig ändå hopp att läsa din blogg. Mirakel kan ske!

    SvaraRadera