måndag 18 juni 2012

Två och tre

Två jobbdagar kvar till semester och tre dagar kvar till ultraljud. Jag ser mest fram emot semestern. Ultraljudet känner jag mest skräck inför, trots att jag vet att det vanligaste vid ett ultraljud är ju faktiskt att det ser bra ut. Min hjärna är väl för trång för att verkligen få in det...

Nu känner jag att komatröttheten börjar komma på allvar. Jag är trött när jag vaknar på morgonen. Jag är trött under dagen. Sover sedan minst en halvtimme på eftermiddagen och är fortfarande trött när jag vaknar... Om allt går bra på torsdag så kommer de mest trötta veckorna vara under min semester, vilket kan kännas ganska bra, Det är så oerhört jobbigt att känna sig urtrött på jobba. När man är ledig sover man längre på morgonen och man kan gå och vila precis när man själv vill.

Jag hoppas att ni håller allt som går att hålla för att Miraklet ska må bra på torsdag!

8 kommentarer:

  1. Torsdag, lång väntan kvar.
    Men vi tror väl på det bästa?! Långt där inne tror du väl att Mirakel ändå kommer stanna?
    Det tror jag! H*n måste stanna!!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Här hålls alla tummar o tår!

    SvaraRadera
  3. Åh vad jag hoppas på bra besked på torsdag och en härlig midsommar på det!

    SvaraRadera
  4. Kommer tänka på er på torsdag-det är verkl er tur och ni har all statistik med er, det måste gå bra! & hoppas att ni då kan glädjas, koppla bort oron och våga tro. Cissi

    SvaraRadera
  5. Klart att det går bra =) När är det beräknat för dej ungefär? När jag väntade min flicka var jag som mest trött just under sem, hon är född i mitten av mars. Jag levde i ett töcken i fyra veckor! Men det är en perfekt tid att vara gravid på =) och när du får din lilla krabat till dej har du en härlig och lång vår & sommar framför dej! Stort lycka till, jag är sååå glad för er skull

    SvaraRadera
  6. Här hålls allt som går att hålla!
    Kram!

    SvaraRadera