torsdag 21 juni 2012

Dagens U

Då är dagen här. Domedagen eller blir det en glädjens dag? Jag hoppas ju naturligtvis på det sistnämnda!

Jag vet att ni är jättemånga därute som tänker på oss, håller tummar och hoppas. Ni ska veta att vi är så glada och tacksamma för det!!

Hur vi nu ska fördriva tiden till halv ett då vi ska sätta oss i bilen är oklart. Naturligtvis vaknade jag idag extra tidigt också så att förmiddagen blir ännu längre än vanligt. Vår plan är i alla fall att nu på förmiddagen åka och handla mat. Då borde en stund springa iväg i alla fall.

Klockan 13.00 gäller det!

31 kommentarer:

  1. Tänker på er hela dagen! Kram!

    SvaraRadera
  2. Ni finns i mina tankar! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Jag håller mina tummar jättehårt men jag tror egentligen inte att miraklet och ni behöver dem! Tänker på er.

    SvaraRadera
  4. Håller alla tummar i min närhet

    SvaraRadera
  5. Hoppas att de går jätte bra idag!=)

    SvaraRadera
  6. Håller tummarna, miraklet är starkt!!!

    SvaraRadera
  7. Vi håller alla tummar och tassar vi kan här hemma för er!

    SvaraRadera
  8. Nu ska det gå! Tänker på er!

    SvaraRadera
  9. Tänker på er extra idag. Stor kram!/bella

    SvaraRadera
  10. Tänker på er extra idag, hoppas att allt är som det ska :)

    SvaraRadera
  11. Sänder styrke kramar till er.
    Ska tänka på er hela dagen.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Håller alla tummar och tår. STOR KRAM

    SvaraRadera
  13. Det första jag tänkte i morse när jag vaknade var ert ul. Tänk att man blir så engagerd. Håller allt som går att hålla för er idag!

    SvaraRadera
  14. Håller tummarna! Sitter själv och är nervös och orolig inför måndag då vi ska på KUB, mitt andra barn men nervositeten är lika stor för det!!

    Idag är det Er tur att bli lyckliga och glada!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  15. Jag håller tummarna för att det ska gå bra idag :-)

    SvaraRadera
  16. Håller alla tummar och tår jag kan för er!! <3

    SvaraRadera
  17. Håller tummarna jag med!!

    SvaraRadera
  18. Idag får ni se ert Mirakel och ett hjärta som slår fint! Tänker på er!! Kram

    SvaraRadera
  19. Kenai/Dreambear21 juni 2012 kl. 11:52

    Håller tummarna för er idag!!

    SvaraRadera
  20. lycka till !!! vet hur det känns när man varit med om jobbiga UL.*håller tummarna * /Sara

    SvaraRadera
  21. Tänker extra på er idag. Kramen

    SvaraRadera
  22. Tack för era kommentarer!! Sitter nu i bilen...

    SvaraRadera
  23. Det är ju nu! Lycka till i kubik!

    SvaraRadera
  24. Det går bra! Uppdatera gärna snabbt efter UL!

    SvaraRadera
  25. Åh vad jag håller tummarna nu! Hoppas hoppas på att du gör en positiv uppdatering snart! Det tror jag du gör.. :) kram C

    SvaraRadera