onsdag 9 juni 2010

Nere igen

Min kropp känns helt slut.
Min hjärna likaså.

I morse ringde klockan och jag bara stängde av den och sov vidare utan att ha en tanke på att jag skulle till jobbet. När jag sedan vaknade av att mannen och katten kom in i sovrummet ville jag bara fortsätta att ligga i sängen.

Vet inte riktigt varför jag känner mig nere och trött just nu. Jag känner att jag förlikat mig med att vårt ivf-försök inte blir förrän i augusti, men kroppen och hjärnan är ändå inte med.
Trött, oengagerad och allmänt låg.
Räknar nu bara ner dagarna till semestern. Nu åtta arbetsdagar kvar!

Dessutom kom skatteåterbäringen idag! Ett antal tusenlappar att lägga på semesteraktiviteter är aldrig fel.

1 kommentar:

  1. Hoppas att du känner dig piggare snart och att du får en härlig semester som du kan njuta av, kram

    SvaraRadera