onsdag 2 januari 2013

Hemgång...

I eftermiddag.

Skönt men lite skrämmande.

19 kommentarer:

  1. Minns hur det var..men man klarar det. Ett nytt liv med nya rutiner väntar. Kram.

    SvaraRadera
  2. Skönt att få komma hem men jag förstår att det känns nytt och lite skrämmande. Ni klarar det galant!

    SvaraRadera
  3. Men vad underbart för er.
    Äntligen får ni komma hem med en levande bebis.
    Ni klarar detta.
    Kramar och lycka till.

    SvaraRadera
  4. Spännande! Jag tror det kommer gå jättebra för er.

    SvaraRadera
  5. Wohooo! Vad coolt!Lycka till:)(DET KOMMER GÅ JÄTTEBRA!)
    Lilla Olle <3

    SvaraRadera
  6. Det är en alldeles speciell känsla att komma hem från bb med sitt lilla underverk. Inget kommer att någonsin att bli sig likt. Nu är ni äntligen tre! Lycka till!
    /Mimmi

    SvaraRadera
  7. Stort grattis till lille Olle!! Det kommer vara en omställning att komma hem men ni kommer att klara av det GALANT! Det är jag alldeles säker på. Ni är de bästa föräldrarna till miraklet. Kom ihåg att ta hand om varandra och ge varandra massor av kärlek! Jag önskar er all lycka i framtiden.

    SvaraRadera
  8. Grattis, så underbart! Lycka till i framtiden! Hör av er om ni vill fortsätta ha kontakt med oss! Annars önskar jag er stort lycka till! Kram Janet

    SvaraRadera
  9. Det är läskigt att åka hem. Man undrar hur man ska klara att ta hand om ett nytt liv men det sitter i ryggmärgen. Man är skör som glas som nyförlöst! Ta hand om er!

    SvaraRadera
  10. Grattis till hemgång! Det kommer nog gå jättebra. Jag tyckte att allting kändes läskigt första gången. Typ att ta ut honom i kalla luften, köra honom i bilen, vara ensamma med honom, etc... Men när vi väl var hemma kändes det jätteskönt. Ni kommer att bli vana snabbt, det kan jag lova! Ett tips är att tanka honom full med mat precis innan ni åker. Vår lilla kille hann bli hungrig innan vi ens hade hunnit koka den första nappflaskan eller packat upp väskorna. Panik! ;-)

    SvaraRadera
  11. Ja det är nytt och skrämmande men oxå skönt att få komma HEM. :) Lycka till

    SvaraRadera
  12. WOW!!! Härligt! Lycka till med allt :-)

    Kram Ninna

    SvaraRadera
  13. Underbart, vad kul! Det kommer gå så bra ska du se!

    Kram C

    SvaraRadera
  14. Härligt! Lycka till med allt och njuuut!

    SvaraRadera
  15. Anna från Mölndal2 januari 2013 kl. 15:49

    Jag kommer ihåg känslan så väl. Att få klä på det lilla bylltet i overall och sedan stolt som en tupp gå ut från dörrarna på bb och knäppa fast bilbarnstolen och lossa handbromsen för att åka hem, till vårt hem, med vår bebis som inte bara var på låns..utan vår för alltid! Det är rätt fräckt faktiskt. Väl hemma kom vardagen trots att vi befann i en bubbla ganska länge. Grät och skrattade om vartannat! Men det tog ungefär två månader innan jag kunde känna mig lugn och någorlunda van i rutiner och då kom det riktiga lyckan! Ta hand om er!

    SvaraRadera
  16. Åh kommer ihåg den känslan livrädd men ändå glad samtidigt med tanken ska vi få ta med honom hem vi klarar vi av det !!! Hihi

    SvaraRadera
  17. Jag var livrädd över att åka hem, hade gärna bott på BB första månaden ;)

    SvaraRadera
  18. Minns hur det var att komma hem med ett litet liv. Men det går bra skall du se. Du vet ju hur mycket mat han får i sig. När du ger flaska. Tycker att jag oroade mig för om det var för lite för mycket mat. Blev det lilla livet mätt. Ha det bra var rädda om er/Ewa

    SvaraRadera
  19. Grattis! Vad glad jag blir. Hoppas att ni får det mysigt =)

    SvaraRadera