torsdag 4 mars 2010

Var i morse inte helt tillfredsställd med att gå till jobbet efter det som hände till tisdags. Visste dessutom att Vd:n fortfarande skulle vara kvar. Honom var jag inte alls sugen på att träffa.
Direkt när jag kommer till jobbet möter jag en av mina kollegor och hon visste tydligen om mötet. Hon berättar att verksamhetschefen, som även hon deltog på mötet, tyckte att det var förjävligt. Hon har tydligen försvarat mig inför vdn flera gånger när jag varit sjuk. Därmed var det mycket lättare att träffa henne idag i alla fall. Hon tyckte verkligen att jag skulle ta kontakt med mitt fack och hon skulle få tag i någon från Almega (privata vårdföretagarnas organisation).

Var som sagt rädd för att stöta ihop med vdn, men jag slapp det. Nu kommer han nog inte till oss igen för om två veckor eller nåt sånt.

Fick tyvärr inte tag i kvinnan på facket idag heller. Kommer göra ett nytt försök i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar