torsdag 26 juli 2012

Dagens skörd

Dagens skörd
Trots komatrötthet har jag idag orkat gjort hallongrottor. Sen senaste tiden har vi plockat av cirka en liter hallon om dagen och hittills har vi bara ätit dom som dom är och fryst in en del. Det kan ju i längden bli för nyttigt ;-) Så idag har jag gjort hallongrottor. Receptet är från Ica.

Hittills har jag fryst nästan fem liter hallon. Det blir mums att ta fram i vinter!!

Jag har idag inte varit riktigt lika trött på jobbet som jag var igår, men det blev ändå en tupplur när jag kom hem.

Nu blir det lite fika med en hallongrotta eller två.
Resultatet

5 kommentarer:

  1. Men va gott det där såg ut då :)

    SvaraRadera
  2. Ser väldigt mumsigt ut! Får man komma på fika? ;)

    SvaraRadera
  3. EN liter om dagen? Och Liemannen som skröt om två senast igår.

    SvaraRadera