måndag 26 november 2012

Bortskämd redan och ultraljud

Idag har jag fortsatt att fixa i pojkens rum. På dagordningen idag stod att sortera alla kläder i storlekar och typ av plagg och sedan lägga ner dom i byrån. Eftersom min ork inte är den bästa blev det inte färdigt idag, men jag har ju tid på mig.

Ojoj, vilken bortskämd unge han är redan! Så mycket kläder han har fått. Antagligen kommer vi inte hinna använda allt, men då får de väl vara så... Jättemycket kläder har vi fått av J och M som deras två pojkar (våra gudbarn) haft. Kläder som jag minns att pojkarna haft när de var små. Dessutom har jag hittat lite kläder som jag hade som liten i slutet av 70-talet.

I morgon är det dags för ultraljud igen. Det sjätte under den här graviditeten. I morgon får vi en hint om hur han ligger med sin storlek. Dessutom ska vi efteråt prata med läkaren om förlossningsmetoder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar