fredag 27 april 2012

1500 och långledig

Det här inlägget som ni nu läser är det 1500 i ordningen. Jag känner mig stolt över min blogg, även om jag önskat ett annat innehåll i den... Det första inlägget gjordes den 3 februari 2010. Oerhört mycket har hänt sedan dess...

Nu - långledig i fyra dagar. Jag hade tänkt att ta kompledigt på måndag, men det behövde jag inte... Enligt vårt avtal så blir jag tydligen automatiskt ledig när en arbetsdag infaller mellan två röda dagar. Så nu har jag ett angenämt problem - jag får ta ut mina komptimmar en annan dag...

Dagens positiva: LEDIGHET!!


Hoppas ni alla får en skön helg, valborgsmässoafton och 1 maj!! Det tänker i alla fall jag ha!

3 kommentarer:

  1. Jag hoppas ni får en riktigt lång och härlig
    ledighet, försök att njuta nu..
    Kramar Ida

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Längesen jag kommenterade här hos dig men läser din blogg nästan dagligen. Blev så glad när du skrev att du skulle fortsätta med bloggen.

    Vill gärna skicka lite styrka och värme till dig också så att du är läkt och stark som pansar när nästa försök kommer.
    Hoppet kommer att komma för rent realistiskt sett så är bebis för er det mest rimliga scenariot då!
    Och du, ge aldrig upp där inne i hjärtat. Aldrig!

    Kram Lo

    SvaraRadera
  3. Hoppas helgen blir riktigt fin!

    /Linda

    SvaraRadera