måndag 2 april 2012

Lång dag

Detta är en lång dag med många toalettbesök...

4 kommentarer:

  1. Jag drömde att jag träffade dig på Maxi inatt, med en tvillingvagn. Vi hoppas på en sanndröm så småningom :)

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi brukar handla på maxi så det är ju sant i alla fall... Hoppas den andra delen kommer bli sant :-)

      kram

      Radera
  2. Jag förstår att det är jobbigt för dig och mycket oro. Försök att sysselsätta sig dig med saker om du kan/orkar så kanske tankarna vandrar iväg och tänker på annat än ruvningen en liten stund. För mig hjälper det att skapa något med händerna. Laga mat, fixa i trädgården, pyssla.
    Tänker på dig massor och jag hoppas och önskar så mycket att det ska bli ett stort plus snart!
    TA hand om dig!

    SvaraRadera
  3. Men snart är den över vännen!! Kram

    SvaraRadera