onsdag 25 april 2012

Jag är inte rädd för mörkret

Idag kom den då slutligen. Kents nya skiva "Jag är inte rädd för mörkret". Redan i helgen släppte de i smyg fyra spår av skivan, men nu är den alltså släppt "på riktigt".

Nu gäller det att lyssna igenom skivan ett antal gånger för det tar alltid ett antal genomlyssningar för mig innan jag hittar mina favoriter.

I sommar är det sedan dags att se dom live!! Det brukar ALLTID vara bra!

Dagens positiva: Ja, det får väl bli det jag just skrivit om.

2 kommentarer:

  1. Visst är den bra! Jag tycker givetvis 999 är bra men även Tänd ett ljus! På fredag släpps biljetter till extra club gig, vi ska gå i Göteborg! Sen konsert i juli, kan inte få nog av dem *hi hi*

    SvaraRadera
  2. Tänk vad fantastiskt Anna, att det går att hitta någonting positivt varje dag fast det kan kännas oerhört tungt. Tycker du är så duktigt som har sett någonting positivt varje dag och skrivit om det här :) Jag kanske ska börja med det själv? Kram!

    SvaraRadera