torsdag 12 april 2012

Torsdag den 12:e

Idag är det torsdag den 12:e april. För elva månader sedan var det torsdag den 12 maj 2011.
En dag som jag aldrig kommer glömma.
En dag som för alltid etsat sig fast i min minne.
Barnmorskans ord "hjärnan ser inte ut som den ska". Fy, jag ryser när jag skriver dessa ord...
Allt rasade. Alla drömmar om en lite familj i oktober försvann i en sekund.

Den 12:e var faktiskt den värsta dagen. Dagen Dutt kom (17:e) var fruktansvärd den också men det var den 12e som var den dagen då ALLT tog slut.

Och än har jag fortfarande inte sett något slut på allt detta. När ska det positiva slutet komma?

7 kommentarer:

  1. Och jag skickar en kram till dig! Vilken fruktansvärd upplevelse du haft. Fruktansvärd! Jag önskar dig så mycket lycka!

    SvaraRadera
  2. Massa kramar till er

    SvaraRadera
  3. Jag väntar också på det positiva slutet. Det negativa slutet kom strax innan årsskiftet 2011/2012.

    Min man, pappa till våra två barn, gick ner i källaren och sköt sig.

    Helvetet kan se lite olika ut, men inte behöver man vänta för att uppleva det. Det finns här och nu.

    /Q

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad fruktansvärt! Vet inte vad jag ska skriva som lindrar, för det finns knappt några såna ord.
      Skickar mängder med tankar och kramar till dig.

      Radera
  4. Finns inga ord för eran upplevelse vid RUL, hoppas du nästa gång får höra hur allt ser bra ut för du kommer få uppleva ett sådant RUL! Hoppas vi får göra det samtidigt i november/december...... Kram

    SvaraRadera
  5. Jag önskar verkligen av hela mitt hjärta att det positiva slutet - eller snarare början - snart kommer för er.
    Stor kram!

    SvaraRadera