söndag 15 april 2012

Frustrerad

Idag har jag känt mig oerhört frustrerad. Jag kan inte riktigt sätta ord på exakt varför och vad som gör att jag känner mig det. Och det gör mig också frustrerad...
Många gånger idag har tårarna varit nära innanför ögonlocken och på eftermiddagen svämmade dom över.

Jag är så jävla trött på detta. Jag är trött och less på dåtiden, nutiden och framtiden. Just nu orkar jag överhuvudtaget inte tänka framåt mer än några minuter och om några minuter ska vi fika med fruktsallad. Längre än så orkar jag inte.

Tänk om allt hade gått bra med Dutt. Då hade han varit ett halvår nu.
Tänk om allt hade gått bra med Snöis. Då hade det bara varit en månad kvar till BF idag.
Istället sitter jag här så ogravid som jag bara kan vara. Skit också!!

Dagens positiva: Det blir svårt idag, men jag har idag postat ett brev där jag hoppas att mottagaren blir glad när hon får det.

8 kommentarer:

  1. Kram till dig!
    Det är av svackorna man får ny energi att ta sig upp - hur omvänt och konstigt det än låter..

    SvaraRadera
  2. Åh vännen vad jag känner igen din frustration!!!! Om du bara viste. Du gör helt rätt i bara tänka framåt några minuter i taget. Kramar i massor till dig!

    Kram C

    SvaraRadera
  3. Många kramar från mig med!

    SvaraRadera
  4. Det går bara att tänka en stund i taget. Fortsätt så och andas, kära du, en kram till dig, en varm förstående kram...

    SvaraRadera
  5. Åh en bamsekram till dig!!

    SvaraRadera
  6. Min man stod precis bakom o råkade läsa överskriften o en bit in i inlägget.Så säger han.Är det där du idag?
    Kunde varit jag till viss del Anna.Ja du inte lätt varje dag hitta något positivt när huvudet är fullt av annat.Men jag vill tro att det där hoppet ska få växa likt träden och gräset utomhus detta året på alla sätt.Massa massa kram.Dagens positiva: jag får gå o sova igen.

    SvaraRadera
  7. Sänder en stor kram till dig! Vem som än får brev får dig blir säkert överlycklig, du är ju en så go person! Kram

    SvaraRadera
  8. Hej en fråga, om du mot alla odds inte blir gravid har du någon plan för hur du önskar gå vidare eller hantera det. Jag hoppas så klart som alla andra att det ska gå men verkligheten ser ju inte alltid ut så tyvärr.
    Kram
    Linda

    SvaraRadera