fredag 20 april 2012

Gladare!


Lika sur som jag blev igår när jag trodde att Dutts små prydnadssaker i minneslunden var slängda, lika glad blev jag när jag läste Anonyms kommentar nu på morgonen: "Vill informera om att det finns en lapp uppsatt i anslagstavlorna. Där står det att de inte slängt sakerna utan att man kan kontakta personalen och hämta sina saker."

Jag har sagt det förut, men säger det igen: Vad vore jag utan er läsare på bloggen?? Ni tröstar, peppar och stöttar, men ger mig också information om vad Dutts saker finns!!

När vi kom till minneslunden igårkväll kom vi den väg där vi inte går förbi anslagstavlan så jag blev så glad när jag läste kommentaren om att sakerna fortfarande finns kvar!

Detta får väl bli Dagens positiva, eller vad tycker ni?

1 kommentar:

  1. Vad bra att det inte var slängt! Det är absolut dagens positiva! Och förresten, jag tycker att det är bra av dig att försöka hitta något positivt varje dag! Det kan bara göra dig gott. Det är egentligen något alla borde göra.

    KRAM PÅ DIG och TREVLIG HELG!

    SvaraRadera