måndag 3 oktober 2011

Semester med morgonrock

Jag har semester hela den här veckan och det är så skönt att kunna sitta i morgonrock och slöa så här på förmiddan...
Idag blir det nog en lugn dag fram tills barnmorskebesöket som inte är förrän klockan halv fem.

För att jag ska få något gjort har jag skrivit en lista på saker som jag kan sysselsätta mig med, men de sakerna är inte så betungande. Jag kan tänka mig att det blir en del wordfeud idag då jag har ett antal matcher igång...

Jag har tänkt att jag ska ta det så lugnt som möjligt den här veckan. Att göra det jag känner för helt enkelt.

6 kommentarer:

  1. Hej från norr,

    Jag önskar dig lycka till på ditt ultraljud imorgon, hoppas innerligt att allt ser bra ut och att vi får följas åt framöver... :-) Ska nämligen också på första VUL efter detta IVF imorgon, är då i vecka 9 (8+1), och hoppas så att det går bra denna gång och att bebis anländer i maj. Har hållit på med IVF sedan -06 och har ett barn men vägen dit har varit lång med en lång rad mf i bagaget och syskonförsöken har inte varit lättare. Men nu ser vi framåt och hoppas på tur, eller hur? Ha en skön & mysig hemmadag!

    SvaraRadera
  2. Så skönt med semester. Bara njut!

    SvaraRadera
  3. Tänker på er och håller alla tummar och tår! stor kram från Siri i Lund!

    SvaraRadera
  4. Härligt med semester! Vad jobbar du med? Håller tummarna inför imorgon!

    SvaraRadera
  5. Hur gick det?
    Sitter här och väntar på ett inlägg från dig.
    Vad fick du göra?
    Vad sa dom?

    SvaraRadera
  6. Suz: om du lugnar ner dig lite så kommer ett inlägg ;-) håller precis på att skriva ett...

    SvaraRadera