torsdag 27 oktober 2011

Vad man hinner tänka

I morse ringde telefonen och det var kuratorn. Hon säger "angående er bokade tid i morgon". Innan hon hinner meddela vad hon vill med det hinner jag tänka att hon naturligtvis ska ställa in tiden. Så typiskt när jag känner att jag verkligen behöver ha den där kuratorbesöket i morgon.

Det visar sig att hon bara ville boka om tiden från klockan elva till kvart över tio istället. Tänk vad mycket man hinner tänka på nästan ingen tid alls. Skönt för jag behöver komma till henne och reda ut lite olika känslor som jag just nu har.

Dock känner jag mig något bättre nu än tidigare i veckan. Jag är inte längre lika apatisk och inne i mig själv, men samtidigt känner jag mig fortfarande trött på ett väldigt konstigt sätt. Inte kroppsligt utan en mer mental trötthet. Jag har fortfarande väldigt svårt att sova om nätterna och vaknar med huvudvärk titt som tätt.

Igår hade jag som vanligt en lista med saker som jag kunde aktivera mig med så det blev lite trädgårdsarbete, montering av ett köksskåp inför köksrenoveringen, lite wordfeud och lite annat småpyssel.

Idag är listan lite mindre och än så länge har jag inte tagit mig för något speciellt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar