söndag 3 oktober 2010

Gårdagens kalas

 Igår var det dags för lite kalas eftersom jag fyllde år förra söndagen.
Det blev lite stressigt när tre olika pajer skulle göras samtidigt, men allt gick bra och ingenting av maten blev kvar. Till fikat hade jag gjort en prinsesstårta, men tyvärr var alla för mätta så det blev mycket kvar av tårtan. Fina presenter fick jag också bland annat handdukar, stickad tröja, Marcus Birros senaste bok samt Håkan Hellströms senaste skiva, men där fick jag bara en lapp om att den är beställt. Den släpps ju först nästa vecka.

3 kommentarer:

  1. Låter som du haft en härlig helg :) imponerad av den fina tårtan du gjort, har ärligt aldrig vågat ge mig på att göra en prinsesstårta själv

    SvaraRadera
  2. Vad fint köket ser ut! Vi ska snart renovera vårt så man tittar ju lite extra då. Kaklet var jätte fint!

    Det låter som att du haft en härlig helg även om du har haft fullt upp och fullt hus! :-)

    Lycka till hos Dr Damm i morgon :-)

    SvaraRadera
  3. Anna: Tårtan var faktiskt lättare att göra än vad jag trodde.

    Carro: Renoverade vårt kök december 08, så det är relativt nytt.
    Lycka till i morgon du också.

    SvaraRadera