onsdag 14 september 2011

Att klara den här graviditeten

Vid sidan om inläggen, under min presentation har jag nu lagt upp en checklista på delmål som jag ska klara av den här graviditeten.
Nu har jag skrivit dit de datum som jag än så länge vet om. Så med tiden kommer nya datum till och förhoppningsvis kan varje delmål strykas ett efter ett.

Det första delmålet just nu är inskrivningen hos barnmorskan den 3 oktober. Vi kommer träffa samma barnmorska som vi hade när vi väntade Dutt. Det känns bra då hon vet vad vi gått igenom det senaste halvåret.

5 kommentarer:

  1. Jag tycker du har bra små delmål. Ta en dag i taget och njut för stunden att du är gravid.

    SvaraRadera
  2. Vad bra att ha delmål. Skönt också att ni får samma barnmorska som vid Duttgraviditeten. Nu ska allt gå bra!
    Kramar!!

    SvaraRadera
  3. Låter ju bra att ha samma barnmorska.

    SvaraRadera
  4. Okej, trög mage. Då vet jag varför har jag det... ;) Och hungrig är jag ju också, hela tiden!! Ville inte riktigt skylla på graviditeten, men då är det okej att göra det! Hihihihi....
    KRAM!

    SvaraRadera
  5. åå vad fantastiskt! Stort grattis =) Får vara inne och kolla lite oftare så att jag inte missar sådanana här roliga nyheter som att du är gravid =)

    kramar

    SvaraRadera