måndag 5 september 2011

Lång väntan

Idag är en jobbig dag. Ruvardag 10. Då det misslyckades förra gången var det på just dag 10 jag fick veta det med blod.
Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag varit på toa idag och kollat läget. Än så länge inget blod i alla fall.

Vill så gärna veta hur det gått den här gången. Man kan tjuvtesta för att få veta, men jag vet inte om jag vågar. Blir det en minus blir jag nedslagen av det. Då känns det bättre att leva i ovisshet några dagar till. Det kan ju bli ett plus också, men jag vågar inte tro på det.

Idag är jag gräsligt trött så det blir en tupplur när jag kommer hem från jobbet.

10 kommentarer:

  1. Håller verkligen tummarna stenhårt för att ni snart kommer att få ett plus och att detta plus kommer att hålla hela vägen!

    SvaraRadera
  2. Fortsätter följa dina inlägg och håller tummen.

    SvaraRadera
  3. Oh det där med att nästan få skavsår av allt kikande efter blod... Inte roligt!

    Har en känsla att detta kommer bli bra!

    Kram Lo

    SvaraRadera
  4. Åh, att du kan hålla dig från att testa =) Håller tummarna!! //Minneli

    SvaraRadera
  5. Håller både tummar o tår :)

    SvaraRadera
  6. Snart får du ett fint plus ska du se; tröttheten är ju ett vanligt tecken sägs det! Jag håller mina tummar för er! Kramizz

    SvaraRadera
  7. Håller tummarna tillsammans med alla dina läsare att inget blod dyker upp! Att plusset visar sig på testdagen! Ber till Gud att ni får ett syskon till Dutt.

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Jag har känslor att ni har lyckats!! Men fortsätter ändå hålla tummarna.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Håller tummar å tår för dig Anna!!!

    SvaraRadera