fredag 9 september 2011

Favorit i repris!!

153 kommentarer:

  1. Grattis!!
    Jag heter Kaisa och har följt din blogg ett tag! Vaknade nu mitt I natten och Det första jag tänkte på var hur det gått för er! Går in och kollar, fast jag inte trodde du redan testat, och ser detta! Vilken fest! Underbart fantastiskt! Lycka till nu! Så glad för er skull!
    Nu skall jag försöka sova vidare!

    Hälsningar Kaisa

    SvaraRadera
  2. Yessss!!!! GRATTIS!!
    Och här ligger jag och kan inte somna. Nu blev det inte lättare. Vad kul!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis! Vad glad jag blev nu när jag ligger här och ger Loppan mat!
    Otroligt att Dutt nu ska få kalla sig storebror!
    Grattis till er alla 3 och braa gjort snöis!
    Kram Lo

    SvaraRadera
  4. Åh, älskade du! Vilket härligt, underbart resultat! Nu kom det minsann några glädjetårar här hemma. Vilken härlig dag!

    Många kramar till er och snöstjärnan!

    SvaraRadera
  5. Helt fantastiskt!! Jag är så otroligt glad för er skull :)

    Många kramar

    SvaraRadera
  6. Åh vilken lycka! Det gick, du plussade till hösten. Tjohoooo! Stort grattis och största kramen till er :)

    SvaraRadera
  7. Jaaa, vad härligt!!! Har följt din blogg som anonym läsare och är så glad för er skull!!!Grattiss!!!

    SvaraRadera
  8. Grattis Anna!!! Så.fantastiskt kul för er! Nu väntar jag på att få ha en blivande tjockis på jobbet!

    SvaraRadera
  9. Grattis Anna!!! Så.fantastiskt kul för er! Nu väntar jag på att få ha en blivande tjockis på jobbet!

    SvaraRadera
  10. Vad glad jag är för er skull! Stort-stort grattis!!!!!
    kramar

    SvaraRadera
  11. Stort grattis!!!
    Så glad för er skull.

    Kramar

    SvaraRadera
  12. Grattis!!! Blir så glad för Er skull. Har även jag följt din blogg länge som anonym läsare.

    SvaraRadera
  13. Helt fantastiskt! Stort grattis!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  14. Ååååh grattis grattis grattis! Vad underbart! <3

    SvaraRadera
  15. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
    Vi sa ju det allihopa.
    Ogravid på jobbet igår????
    Pyttsan.
    HURRA HURRA HURRA va snöis är bra!

    Nu får du allt dras med mig till i maj.....vi måste våga TRO!

    GRATTIS GRATTIS GRATTIS

    SvaraRadera
  16. Tjoho!!!

    Vilken dag!

    Är inte ett dugg förvånad dock ;) Det är er tur nu!

    Kram Pia

    SvaraRadera
  17. Tjoohoooo! Den där bra känslan slår liksom inte fel! Tvillingsyskon till Dutt! Ett väldigt starkt fint plus! Grattis!!

    SvaraRadera
  18. Åh, grattis! Så glad för er skull!

    SvaraRadera
  19. Å va underbart ni e så värda detta!! Håller tummarna att allt går bra =) Gud jag rös när jag såg plusset. Fantastiskt!! LYCKA!!!!!

    SvaraRadera
  20. JAAAAAAAA! Åh så g,lad jag blir blir! Fina , fina ni! Livet ÄR rättvist i bland!

    Hurra!!

    SvaraRadera
  21. Fantastiskt! Helt underbart! Stort, varmt grattis! :-D

    SvaraRadera
  22. Ett stort grattis till er! Har följt din blogg ett tag och blir så glad när det blev ett plus igen!! Sitter lite i samma sits, dock är det min man som är steril så vi är igång med insemination.

    SvaraRadera
  23. Grattis grattis grattis!!!!! Anna, jag är så glad för er skull!!! Njut nu av ledighet och att Dutt nu blir storebror! Massor med kramar

    SvaraRadera
  24. Åh Anna, vad fantastiskt!! Är så glad för er skull och denna gången kommer allt gå bra och Dutt ska få bli storebror :) Jag förstår att oro kommer vara väldigt framträdande under de kommande 8,5 månaderna men idag måste du njuta och fira! Tycker att ett glas äpple idéer (alkoholfritt såklart) är på sin plats ;) Grattis igen, ni förtjänar det verkligen!

    Kram Rebecca

    SvaraRadera
  25. Äpple idéer?! Rättstavning i telefonen är inte alltid bra ;) Menade såklart äpplecider!

    Kram Rebecca

    SvaraRadera
  26. GRATTIS vad roligt!!!!

    Kram Vädur 78

    SvaraRadera
  27. Åhhhh SÖTA du! Jag sitter här och fäller glädjetårar över morgonfilen. Din TD var det första jag tänkte på när jag vaknade imorse!!

    Denna gång kommer ALLT gå bra och Dutt kommer bli stolt storebror i maj!

    Mängder med kramar
    Loppan

    SvaraRadera
  28. Grattis grattis! Du gjrde oss så glada med ditt besked, fästmön kom tom ner och väckte mig efter att hon hade läst ditt inlägg. Då får ni gravida er tillsammans :D

    SvaraRadera
  29. Också en av dem som kika in här de första jag gjorde nu när jag vakna!!!!! VAD glad jag är för ERAN skull :D vilket underbart besked :D ha en underbar fredag och njut!!!

    SvaraRadera
  30. Här är en till som följt din blogg anonymt ett tag.
    GRATTIS!!! Så underbart att det är positivt! Ska håla tummarna för att det går hela hela hela vägen :)

    SvaraRadera
  31. Grattis va underbart. Vill önska er lycka till <3 många kramar

    SvaraRadera
  32. Hej! Jag heter Linda och snubblade över din blogg för ett halvår sedan ungefär. Har följt bloggen genom glädje och bottenlös sorg och har tänkt på er varje dag nu i ruvartider. Höll tummarna extra hårt den här gången! HURRA för plusset! Är så lycklig för er skull! Fortsätter hålla tummarna för nu banne mig ska det bli en bebis utav den där snöstjärnan! Kram till er!

    SvaraRadera
  33. Grattis vännen! Det är ni verkligen värda. Kramar och gratulationer till er båda.

    SvaraRadera
  34. Åh, vilken underbar start på morgonen! Ett stort GRATTIS!! Jag har hållt alla tår & fingrar här hemma för dig & din man, och för att lilla Dutt ska få bli storebror :-) Är så obeskrivligt glad för eran skull!
    Grattis igen!
    Kramar

    SvaraRadera
  35. Åh, så underbart! Stort grattis! Massa kramar från mig!

    SvaraRadera
  36. Underbart Så mycket kärlek till er.

    SvaraRadera
  37. Åhhhh grattis grattis.. Helt underbart..:)

    SvaraRadera
  38. Har inte kommenterat här förut men jag har följt bloggen ett tag och undrade det första jag gjorde när jag vaknade hur det hade gått - Stort grattis!!! Hoppas innerligt att allt går vägen nu.

    SvaraRadera
  39. Ja,yes, underbar, fantastiskT!!! åHH aå glad jag blir!!!

    SvaraRadera
  40. Åh, jeg sitter her med tårer i øynene! Gratulerer! Dette var fantastiske nyheter! Lykkelykkelykkelykke til! Varme klemmer fra "over kjølen".

    SvaraRadera
  41. JAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Är så oerhört glad! Grattis! =)

    SvaraRadera
  42. Jaa! Hoppar upp och ner här!

    SvaraRadera
  43. Var bara tvungen att kolla hur det gått för er innan jag gick till jobbet. Utan att känna er men läst bloggen ett tag blev jag så rörd och glad! Stort grattis!

    /en som även hon är mitt uppe i IVF

    SvaraRadera
  44. Underbart!! Stort Grattis!

    SvaraRadera
  45. Underbart!! Stort Grattis!

    SvaraRadera
  46. Grattis, Anna!!!!!!!

    SvaraRadera
  47. GRATTIS TILL PLUSSET!!!! Det var de första ja tänkte ja måste kolla imorse o YES ett PLUS :-) Kram

    SvaraRadera
  48. Åh, det är helt fantastiskt! Heja heja!!! Stort stort grattis! Det är så underbart, så jag ryser i hela kroppen! Blir så oerhört glad för er skull!
    Kram kram

    SvaraRadera
  49. GRATTIS!!!!!!!

    skrev igår att jag hade en bra magkänsla och den stämde ju verkligen! Underbart!

    kram Katrin

    SvaraRadera
  50. Stort grattis! Vad roligt! Jag har följt din blogg ett tag och blivit fängslad av allt som hänt er. har tänkt massor på idag och gick in på din blogg det första jag gjorde. Ett plus - fantastiskt! GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Ha en härligt helg och njut av graviditeten!

    SvaraRadera
  51. Grattis! Nu när du har en ängel till medhjälpare så kan det väl inte gå annat än hela vägen. :)

    SvaraRadera
  52. Åh vännen! Jag blir såååååå glad för er skull! Nu ska Dutt få ett syskon :) Stort grattis!!!

    SvaraRadera
  53. Underbart är det!!!!!!! Stort grattis

    SvaraRadera
  54. Åååh vad glad jag blir att få läsa detta! Grattis!!!! :) Jag har ju följt din blogg sedan förra försöket då vi påbörjade vår ivf kort efter er och blev så ledsen över det som hände med Dutt. Lika ledsen som jag var för er skull då, lika glad är jag nu! Härliga nyheter! Stort grattis igen och lycka till med allt!

    SvaraRadera
  55. Underbart! Härligt! Fantastiskt!
    Grattis i mängder till er båda!
    Nu ska jag hålla alla lemmar i kroppen för att det kommer att gå väl - hela vägen. <3

    SvaraRadera
  56. Ett stort varmt grattis till er! Har följt din blogg sedan i maj men har inte kommenterat så flitigt. Blev så glad att få se plusset. Det är ni väl värda.

    SvaraRadera
  57. Hittade din blogg bara härom dagen, och blev rörd till tårar av er "resa". Och idag är jag så glad för er skull, så glad. Lycka till, nu kommer det att bli bra och Dutt blir storebror.

    SvaraRadera
  58. Världens största grattis till er! Vaknade flera gånger inatt och kollade (haha, galet) och nu när jag vaknade till liv på riktigt glömde jag bort att kolla direkt. Det är helt fantastiskt! Hoppas att ni kan njuta av graviditeten redan från start, mitt tips till er är iallafall att försöka att göra det. Lättare sagt än gjort säkert. Världens bästa storebror i himlen sitter med ett leende och skyddar sitt lilla syskon, det känner jag på mig! Stor kram och grattis igen/ Petra

    SvaraRadera
  59. Jaaaaaaa!! Vilken underbart start på dagen! Här fullkomligen sprutar glädjetårarna för er skull.
    Mängder av kramar till er!

    SvaraRadera
  60. Grattis!!!Drömde inatt att jag kollade din blogg och precis som på riktigt så hade du plussat!!!

    Massa kramar!

    SvaraRadera
  61. Tack tack tack!!! Jag blir helt överväldigad av alla kommentarer. Jag blir så glad för varenda bokstav ni skriver!!

    Puss på er!

    SvaraRadera
  62. Grattis!!!!Va glad jag är för din skull!!!

    SvaraRadera
  63. GRATTIS!!!! Tjohoooo :)
    Och stort grattis till Dutt som ska bli storebror i maj :-D

    Många varma kramar från oss!

    SvaraRadera
  64. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTIS!

    Vilken lycka! Gud så UNDERBART! Jag får rysningar! Vilken underbar höst detta kommer bli! Förstår att känslan nog är overklig för dig! Även jag kommer gå omkring att små le idag. Stora Grattis/Lycko KRAMAR till dig, maken och Snöstjärnan!

    SvaraRadera
  65. Helt underbart! Stort grattis!

    SvaraRadera
  66. Åh nu börjar jag gråta!! Stort stort grattis!! :)

    SvaraRadera
  67. Stort grattis till er båda och storebror! Och vilket starkt plus.

    SvaraRadera
  68. Åhh grattis vännen! :D Mina tummar är nu svarta, men det var det definitivt värt! ;D Vad glad jag blir för eran skull :D Stort grattis igen!

    SvaraRadera
  69. Jag måste vara synsk för jag kände på mig det. grattis!

    SvaraRadera
  70. Hurra! Du sprider hopp och glädje till oss andra som befinner oss i IVF-träsket. Grattis och lycka till med allt! Det är eran tur nu!

    SvaraRadera
  71. Men åhhh!! Jag bir så glad för er skull!!! Jag hoppades så mycket för er! GRATTIS till er och till storebror Dutt! Kram

    SvaraRadera
  72. Åh vad glad jag blir. Som jag har hoppats och hållit tummarna. Stort grattis!

    SvaraRadera
  73. Jag hade det på känn - stort grattis!!!

    SvaraRadera
  74. Grattis!!! Underbart att höra, har läst din blogg sedan vi började vår utredning. Lycka till!!!

    SvaraRadera
  75. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Vad glad jag blir :D
    Stort stort grattis vännen <3
    Kramar!!

    SvaraRadera
  76. Grattis!!!! Jaaaaaaaaa!

    SvaraRadera
  77. Blir så tårögd att jag knappt ser vad jag skriver här. Jag är så GLAD för er skull. Det är verkligen er tur nu! Stort lycka till med allt och GRATTIS! Kram!

    SvaraRadera
  78. Grattis längtan! Vilken lyckodag!

    SvaraRadera
  79. Jaaaaaaaaaaa! Denna veckan har känts som om jag inväntat mitt eget graviditetstest. Jag kände nästan samma nervositet som jag gjorde då jag plussade 14 januari i år (BF om 2 veckor). Åh vad glad jag blir!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  80. Helt helt underbart fantastiskt Anna!!!! Är så glad för din och din mans skull. Har följt din blogg ett bra tag, genom hela ert möte med Dutt, och nu blir han storebror!! Ögonen tåras och jag vet inte vad jag ska säga, bara stort stort GRATTISS!! Är själv mitt uppe i IVF-svängen hos Carlanderska, första VUL idag, och du ger mig hopp. Du ger mig hopp. Ta hand om er! Och så kommer jag självklart att fortsätta att följa er. Stora kramar Marianne

    SvaraRadera
  81. Jaaa!!! Helt underbart! =) GRATTIS!!!! Nu blir Dutt storebror!!!

    Åh vad glad jag är för er skull!!

    SvaraRadera
  82. Så. Väldigt. Underbart. Grattis!

    SvaraRadera
  83. Grattis till plusset!!!!!!

    SvaraRadera
  84. Massor av grattis! Jag är så glad för er skull :) kramar

    SvaraRadera
  85. Grattis!!! Detta var det första jag tänkte på idag när jag vaknade! :) underbart! <3

    SvaraRadera
  86. Vaknade mycket tidigt idag och det första jag var tvungen att göra var att titta in här!! Är såååååå glad för er skull!! Ett jättegrattis till er :)

    SvaraRadera
  87. Grattis!!! Är så otroligt glad för er skull! Kram! <3

    SvaraRadera
  88. Jaa! Underbart:D stort grattis!! Kram Akna

    SvaraRadera
  89. Med så många entusiastiska medruvare kan det ju inte gå annat än väl, det här äventyret ni nu står inför :-)

    SvaraRadera
  90. Fantastiskt! Gratulerar! Hoppas allt går bra.

    SvaraRadera
  91. Men så roligt. Stort grattis till er alla. Har följt din blogg ett tag men inte kommenterat så mycket.
    Helena

    SvaraRadera
  92. Har följt din blogg ett bra tag nu, men aldrig skrivit någon kommentar. Men nu måste jag ju bara säga GRATTIS :)

    SvaraRadera
  93. Åh sån lycka! Håller alla fingrar och tår för er!

    SvaraRadera
  94. Hurra! Hurra! Grattiskramar från mig!

    SvaraRadera
  95. Men så underbart! Stort Grattis! Storken var riktigt samarbetsvillig och snöstjärnan ett riktigt stjärnskott! Grattiskramar, tusen gånger tusen!

    SvaraRadera
  96. Åh! Fifan vad kul!! :D Grattis! Har följt dej anonymt ett tag nu och höll alla tummar jag hade att det skulle bli ett plus idag! Så otroligt glad för er skull.

    Må nu riktigt underbart och njut av vetskapen om det lilla pyret i magen.

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  97. Stort GRATTIS!!! Blev såååå glad för er skull :)
    Jag har följt din blogg sedan april men inte kommenterat tidigare. Dagen efter ditt RUL med Dutt var jag på vul och fick reda på att jag hade fått mitt andra MA. Ditt glada besked idag ger mig hopp!

    SvaraRadera
  98. Ååååh, så himla jätteroligt! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!! Jag är så glad för er skull!

    SvaraRadera
  99. Åh grattis. Blev helt tårögd när jag såg bilden. Har kikat in här flera gånger om dagen det senaste och hållt mina tummar så hårt jag kunnat :)

    Njut nu!
    Kram

    SvaraRadera
  100. GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!! Visste väl att du skulle plussa vännen! Detta förtjänar ni så mycket-nu ska Dutt bli storebror!!!!!!!!!!! Kram i massor

    SvaraRadera
  101. Supergrattis! nu är det bara att vänta på er snöis :)

    SvaraRadera
  102. Wowowow!!" Ibland nar man vill nanting sadar riktigt,riktigt mycket, da kan ens drommar blir verklighet."Citat fran Dromplanket barnprogram som jag brukade lyssna pa som liten. Sa WUNDERBART!! Och vilken fanclub du har dar ute, alla kanner sig lika galet glada! Intressant det dar du skrev om nat karlek och nat hat harom dagen.. Hur vissa bloggar provocerar fram avundsjuka och pikar medan andra, som din, bara lockar fram gladje och uppmuntran. Jag beundrar verkligen hur vardigt du tagit dig igenom en sa nattsvart situation och dessutom orka satta ord pa det. Och utan att nansin lata gnallig! You go girl! Ps. Ursakta att det fattas prickar over aao, men skriver fran london. Big hug!

    SvaraRadera
  103. Grattis, grattis, grattis!!!!!

    Många kramar!

    SvaraRadera
  104. Hurra! Ett superstort GRATTIS till er! Nu får Dutt bli storebror och ni föräldrar, äntligen!

    Wow vad glad jag blir. Ni förtjänar detta SÅ mycket!

    /S

    SvaraRadera
  105. HÄRLIGT! Stora Kramar från Nhea

    SvaraRadera
  106. En stor stor kram och ett stort grattis till ert plus! Blir så glad för er skull och fäller några tårar av bara farten.

    Kram.

    SvaraRadera
  107. Wow!!!!!!!!!!!!! Grattis, åh vad magiskt det här är. Dutt får bli storebror, lyckotårarna trillar nedför kinderna. Grattis grattis grattis mamman å pappan

    SvaraRadera
  108. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  109. Stoooooort grattis!!!!! Kram :)

    SvaraRadera
  110. Oh, så kul! GRATTIS! Är också en av många som följer din blogg, men har bara kommenterat en eller två gånger. Nu måste det bara gå hela vägen, det är er tur! :-)

    SvaraRadera
  111. Åhh, stort stort grattis och stor kram till hela familjen! Håller alla tummar jag har för att det här ska gå vägen! Själv sitter jag här med en sovande skrutta på magen, och jag önskar så att du ska få uppleva det om 9 månader <3

    SvaraRadera
  112. Wiiiiiii! Åh vad glad jag blir för er skull :-) Megastort grattis!

    SvaraRadera
  113. Stort Grattis, följt din blogg ett tag och hållt tummarna för att du skulle plussa <3 :)

    SvaraRadera
  114. Wow, snart spricker kommentarsfältet! Jag brukar inte kommentera din blogg men du är en av alla mina bloggförebilder som får mig att orka kämpa vidare, så jag vill vara med i grattis-ropen. All lycka till framöver!!

    SvaraRadera
  115. Åh!!! Jag ryser! Följt er så länge men är inte så bra på att kommentera men det är måste ju uppmärksammas!! Ska hålla allt jag har att det ska gå bra den här gången! Lycka till!!

    SvaraRadera
  116. Grattis! Vad glad jag blir! :) många kramar från en som följt din blogg ett bra tag och hållit alla tummar och tår för dig/er. Har själv ett Ivf-barn och vet vad ni går igenom! Stort lycka till!

    SvaraRadera
  117. oj, så fantastiskt roligt. Stort GRATTIS och måtte nu allt gå bra, så Dutt får ett syskon till våren

    SvaraRadera
  118. GRATTIS!! Jag fortsätter hålla mina tummar för er ända fram till maj!

    SvaraRadera
  119. Jättestort grattis! Hoppas allt går bra nu! Kram

    SvaraRadera
  120. Grattis, grattis, grattis!
    Livet är så oerhört vackert ibland. /Tina

    SvaraRadera
  121. Grattis! Jag har följt o kommer att följa denna blogg varje dag :) försök att njuta av din graviditet, det är svårt jag vet, oron spökar ibland men våga säg att allt kommer gå bra! Jag är så lycklig över detta och jag känner dig inte alls, men ditt ärliga sätt att skriva har gjort att det nästa känns som om du är min vän! Kramar till er, njut o fira ikväll! //Camilla

    SvaraRadera
  122. Fantastiskt stort grattis till er båda! Håller alla tummar och tår i världen för att detta ska gå vägen för er nu, men med Dutts hjälp så går allt!! Grattis än en gång!!

    SvaraRadera
  123. Stort grattis till plusset!!! Vilken lycka! Har följt din blogg ett tag nu och ingen förtjänar detta mer än ni. Försök att njuta (även om jag förstår att oron tar över ibland och det är ju helt normalt.) Ha det gott! //Jessica

    SvaraRadera
  124. Stort grattis!! :) Är så glad för er skull!/ Annika

    SvaraRadera
  125. men gud så underbart för er
    massa kramar till er
    //Beatrice

    SvaraRadera
  126. Stort grattis!!!! Så underbart!!!!

    SvaraRadera
  127. GRATTIS! Jag har inte hunnit gå in på datorn förrän nu och jag var ALLVARLIGT pirrig i magen när jag klickade in mig på din blogg! Jag visste det!!! Du är gravid! GRATTIS!!!! Är så vansinnigt glad för eran skull.
    Tänkte på dig innan jag somnade igår, hur svårt du borde ha för att somna.

    Och grattis Dutt! Du ska bli storebrorsa! KRAMAR!

    SvaraRadera
  128. Stort grattis och väldigt mycket lycka till. Njut och lev och skjut allt annat åt sidan ;)

    SvaraRadera
  129. Åhhhh, vad underbart!!! :)
    Stoooort grattis!!

    Kram

    SvaraRadera
  130. Men vad underbart! grattis! och oj, vad många kommentarer! Grattis! kram

    SvaraRadera
  131. Har i smyg här följt din resa, med glädje, sorg och nu, den här glädjen. Önskar er ALLT gott och all lycka!

    Kram

    SvaraRadera
  132. GRATTIS!!!
    Jag har last har pa din blogg ett tag och nu far jag antligen saga GRATTIS till den underbara nyheten!
    Linnea

    SvaraRadera
  133. Kärlek! Fantastiskt och jag är så glad att det är på väg ändå, att snöstjärnorna var gjorda under en lycklig stjärna när det började så skakigt med ET:t...

    SvaraRadera
  134. Stort grattis fina ni!!!!! Det förtjänar ni verkligen=)
    kramar i massor!

    SvaraRadera
  135. Ett STORT GRATTIS och lycka till!!

    SvaraRadera
  136. Jag har haft fullt upp de senaste dagarn och varit utan dator..Förstå min glada förvåning när jag kikar in här och ser att Dutt ska bli storebror! Tills motsatsen är bevisad så är han ju det, fantastiskt! :) Stort grattis till er! Kram

    SvaraRadera