tisdag 13 september 2011

Det är ju så coolt så jag kunde inte låta bli...

17 kommentarer:

  1. Klart du ska passa på när du får ett sånt glädjande upp-ploppande svar! Många kramar och tusen grattis! <3

    SvaraRadera
  2. Hihi förstår det! Jag va testnarkoman!
    Kram Lo

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig syn! Underbart är bara för namnet !!! Kramizz

    SvaraRadera
  4. Hehe, förstår precis. Gjorde exakt samma. Kunde liksom inte sluta testa bara för att det var så sjukt att strecket dök upp varje gång!

    SvaraRadera
  5. Har precis börjat följa din blogg och blev så glad för ditt plus. Lycka till!

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag halkade in på din blogg av en slump häromdagen, och nu har jag nog läst det mesta du skrivit sedan i mars, vilken resa ni gjort! Kommer följa bloggen slaviskt =)

    Stort grattis till lilla Snöis =)

    SvaraRadera
  7. Det är så fint, så fint med ett plus. Grattis återigen! Ta så många test som du behöver för att känna dig trygg. Hoppas att alla inbokade läkarbesök och sånt i början av oktober går bra.

    SvaraRadera
  8. Nej men oj, här har jag verkligen missat något när jag inte haft tid att läsa några bloggar på sistone.

    Ett oerhört Stort Grattis till Er!! Nu fortsätter jag att hålla tummarna för att det ska gå hela vägen.

    Kram

    SvaraRadera
  9. Så roligt att få se!

    SvaraRadera
  10. Grattis till plusset! Jag gjorde också ett digitalt test och gick sedan och tittade på det hela dagen och försökte förstå att det verkligen är sant!! Tyvärr så slocknar testet efter 24 timmar..

    SvaraRadera