tisdag 6 september 2011

Ruvardag 11 - blodlös dag!

Dag 11 och jag var nära att tjuvtesta idag, men jag vågade inte.
Inget blod på hela dagen vilket gör att hoppet stiger för att det kanske kanske trots allt kan bli ett plus på fredag.

Jag vet inte hur många gånger jag varit på toaletten idag, men snart är det skavsår därnere... Några symtom har jag inte direkt. Mer lite diffusa saker som kan betyda vad som helst. När jag reste mig snabbt så fick jag hugg/kramp på höger sida i magen som snabbt efteråt släppt. Lite pirr på samma ställe kan jag också känna ibland.

Jag kan inget annat än att hoppas på att blodet uteblir och att det kommer ett ursnyggt plus på fredag.

Lo undrar i en kommentar vad det var för fel på Dutt. Kanske har jag många nya läsare som inte var med i maj när vi på ultraljudet fick veta det värsta tänkbara. Här finns det inlägget att läsa.

13 kommentarer:

  1. Låter som en bra dag med andra ord!

    SvaraRadera
  2. Åh så jag hoppas att du får ett stort fint plus på fredag!

    SvaraRadera
  3. Jag gör precis som du. Springer på toa och kollar... Fast jag har räknat ut, att för mig börjar det bli kritiskt på torsdag.... då har jag dag 10.... Och jag tänker INTE testa för tidigt!! Kanske, kanske kan jag testa på lördag. Har egentligen fått söndag som dag (men pga dödsfall i familjen ska vi till kyrkan på förmiddagen då, vill inte sitta där och vara lessen ifall det är minus...)
    KRAMKRAM

    Jag tänker på dig/er!!

    SvaraRadera
  4. PERFEKT!
    Inget blod = positiv dag.
    Grattis.
    Tänker följa dig hack i häl hela tiden....i typ 8 månader till :)

    SvaraRadera
  5. Tjohooo för blodlösa dagar, may there be many, many more!

    SvaraRadera
  6. Håller tummarna för att det ska gå bra på fredag!

    SvaraRadera
  7. Åh det låter lovande! Fortsätter hålla! kram

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Tror inte jag kommenterat här hos dig tidigare.. Jag har iallafall följt er/dig sen ni fick pluss med Dutt. Jag har inte själv någon erfarenhet av barnlöshet eller IVF men jag älskar allt som har med barn och graviditeter att göra=) Så jag sitter ofta och klickar mig runt bland olika bloggar och det var så jag hittade hit! Började följa er resa och grät när jag läste om hur UL med Dutt hade gått. Nu sitter jag istället med en liten nervös känsla i magen innan jag tittar in. Hur har det gått i dag tro?

    Tänk vad mycket man kan hoppas och känna för och med någon man aldrig träffat! Jag håller iallafall tummarna för att det går vägen denna gången! Hela vägen!

    //Emma

    SvaraRadera
  9. Om du bara visste hur jävla mycket jag hoppas på att ni ska få ett stort fint plus på fredag. <3 Jag tror att ni kommer få det. Jag tror faktiskt det. :) Håller tummarna stenhårt för dig. Många kramar!

    SvaraRadera
  10. Ojojoj, som man hoppas nu! :-)
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  11. Nu bara MÅSTE det bli plus här! Håller tummarna stenhårt för er, hoppas hoppas!!

    Många varma kramar

    SvaraRadera