torsdag 8 september 2011

Ruvardag 13 - Nu är det nära

Nu är snart den här ruvartiden slut eller egentligen hoppas jag att detta bara är början på ruvningen. Jag hoppas att jag får ruva till maj nästa år!

Idag frågade chefen hur det gått och jag skakade på axlarna och sa att jag vet det i morgon. Sa också att jag var extremt ofokuserad på jobbet och det förstod hon helt och hållet. Det är skönt att ha sina kollegor och chefen på sin sida.

Den senaste timmen har jag känt en mensvärk både i ryggen och magen, men inget blod. Den här värken känner jag igen sedan ruvardag 13 vid Dutt-ruvningen så jag hoppas att det är ett plus-tecken.

I morgonbitti är det alltså dags. Misstänker att jag kommer vakna tidigt, men senast klockan sju kommer jag testa.
Jag har alltid tyckt att testdagen har varit lite högtidlig. Det är nog därför som jag inte vill tjuvtesta också. Dock har jag ju tre gånger blivit snuvad på testdagen då blödningen börjat flera dagar innan. Så i morgon är en högtidsdag som förhoppningsvis leder till ett levande barn.

13 kommentarer:

  1. En av många tummar hålles här! Lycka till.

    SvaraRadera
  2. Det kommer att gå TOKBRA!!!
    :-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna inför morgondagen!

    SvaraRadera
  4. Japp helt tokbra kommer det att gå.
    Det VET jag.
    Sitter vid datorn vid 07.00 och väntar!
    Lycka till

    SvaraRadera
  5. Som jag kommer hålla tummarna heeela natten lång!!!

    STOR KRAM!

    SvaraRadera
  6. Håller tummarna och har en bra magkänsla angående morgondagen!!

    Lycka till!

    /Katrin

    SvaraRadera
  7. Har också en känsla av att det kommer gå finfint! LYCKA TILL, fina du. Kramkram!

    SvaraRadera
  8. Hoppas innerligt att du får ett plus :) Håller tummar o tår så dom blir blåa....

    SvaraRadera
  9. Åh så spännande! Jag tror på plus :) Tumhåll.
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Massa tummar å tår hålls här!!!!! Tänker på er. Kramar om

    SvaraRadera
  11. Hoppas att snöflinga håller på att bli snögubbe! *håller tummarna*

    SvaraRadera