fredag 16 september 2011

Inte bara tråkig post

I brevlådan idag var det inte bara tråkig post från försäkringsbolag utan också ett brev från en bloggläsare. Ett kort med en hälsning och ett smycket med änglar.
Jag har sagt det förut men jag säger det igen. Jag är helt förundrad över vilken värme och omtanke ni läsare ger oss i form av kommentarer och brev hem till oss.

Jag tror jag vet från vem kortet och ängeln är. Det har jag försökt att lista ut i dag och jag kommer skicka en förfrågan på forumet FAmiljeliv till den personen så får jag se om jag har rätt...

Tack så hjärtligt för omtanken!!

3 kommentarer:

  1. Åh vad fint!! Min dotter fick ett sånt smycke i 1 års present av sin moster. Hennes arbetskamrat gör smyckena till förmån för cancerfonden då hennes son är sjuk. Det finns mycket kärlek här i världen och det är så fint när människor sträcker ut en hand, skänker en tanke och människor går samman. Tror verkligen det är en skyddsängel för både Dutt å fina fina Snöis!!!!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin omtanke. Jättefin var den.

    SvaraRadera