måndag 12 september 2011

Att säga det

Idag ska jag kontakta både min distansläkare och mödravården och säga de magiska orden: JAG ÄR GRAVID!!

Det är ju helt galet!

I fredags meddelade jag Carlanderska och barnmorskan jag pratade med var så uppriktigt glad så jag själv blev ännu gladare än vad jag redan var.

Min distansläkare har stängt på fredagar så därför kontaktar jag dom idag. Ska bli spännande att få en tid för ultraljud också!!

Att jag kontaktar Mvc redan nu är att jag under den här graviditeten vill ha extra kontroller för att vi ska känna oss trygga. Så snart som möjligt vill vi få ett läkarbesök med den läkare som var en ängel under vår jobbiga tid i våras och somras.

4 kommentarer:

  1. Du ska inte försöka se till så du får gå på SpecMvc?

    Kram Lo

    SvaraRadera
  2. Det är många som är glada, hur tog era föräldrar och syskon den stora nyheten?? Så roligt för er, detta förtjänar ni verkligen! Kram

    SvaraRadera
  3. Klart ni ska ha extra kontroller och besök så att ni känner er trygga.

    SvaraRadera