söndag 5 augusti 2012

Söndag är lika med magfotografering

Söndagar har blivit vår dag då vi fotograferar magen. Dagens mage är ganska lika mot förra bilden. Det känns nu som storleken inte blir större den senaste veckorna.


Kanske, kanske, kanske har den värsta tröttheten försvunnit. Den här veckan som gått har jag "bara" tar tupplurar fyra av sju dagar!! Vissa dagar är dock fortfarande helt komalika då jag bara vill begrava mig...

När jag läser information om symtom så står det att nu ska de ömmande brösten försvinna. Det är då som jag får det... Den senaste veckan har de varit ömma och vuxit. Till mannens glädje ;-)

7 kommentarer:

  1. Dom försvann aldrig tyckte jag, men det verkar ju vara olika

    SvaraRadera
  2. Mina bröst ömmar än även om lilldamen är över året och jag amma första månaderna..

    Härligt sen i ha mag bilder som ni kan lägga i miraklens egna foto album sen kanske du redan skriver ner lite händelser m.m som mirakel kan lösa när hon/han är äldre ;)

    SvaraRadera
  3. Får vi inte se bilder på den? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du klickar på länken i inlägget så kommer du till magbilderna. Eller använd den här länken: http://langtantillbarn.blogspot.se/p/vagen-till-miraklet.html

      Radera
  4. Jag tycker nog att magen är lite större, tänk att du uppskattar de orden för om man inte är gravid så vill en kvinna inte höra att magen blivit större!!!! Kram

    SvaraRadera
  5. Nu har allt magen växt! Men var glad om du får en liten nätt mage! Jag fick en enorm mage alla trodde det var tvillingar. Jag fick mängder med bristningar. Inte alls kul någon stans :( I början önskade jag mig mage och när den väl kom fick jag panik!

    SvaraRadera
  6. Man ser att din mage har vuxit lite granna men den riktiga bebismagen börjar synas först efter vecka 21-22. Det är kanske inte så konstigt att magen inte är så stor i vecka 13 med tanke på att det lilla fostret bara är runt 6-7 cm ;).

    SvaraRadera