onsdag 1 augusti 2012

Dagen Ultraljud

Klockan 10 idag är det dags. Jag hoppas att de inte är försenade idag (som de brukar vara). Jag har ingen lust att sitta i väntrummet längre än nödvändigt...

Just nu sitter jag i soffan med en kopp te och känner mig ganska lugn och tillfreds. Tro det eller ej så har jag faktiskt kunnat sova i natt också. Det trodde jag inte. Jag tänker att det skulle finnas miljoner tankar som for omkring angående dagens ultraljud.

Efter det förhoppningsvis en lyckat ultraljud ska vi träffa barnmorskan för inskrivning så det blir en hel förmiddag på mvc idag. Därför måste jag packa ner lite mellanmål annars kommer jag hungra ihjäl ;-)

Jag blir varm i hjärtat av alla era kommentarer med fina lyckönskningar. Jag har sagt det förut, men jag säger det igen: Ni är guld värda!!

9 kommentarer:

  1. Stort lycka till idag! Håller tummarna att allt ser bra ut och att ni får massa fina bilder på pyret!:)

    SvaraRadera
  2. Lycka till idag! Kram kusin C

    SvaraRadera
  3. Lycka till idag! Tänker på er!!

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna för dig idag!

    SvaraRadera
  5. Lycka till idag!
    Håller tummarna hårt!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag hoppas att ni i detta NU får se ett vackert litet hjärta som tickar för er. Och att ni får "allt ser bara bra ut" med ett stort leende levererat. Håller alla tummar jag har. Kram

    SvaraRadera
  7. Massor av lycka till och varma tankar till dig och er!!

    SvaraRadera
  8. Håller tummar och tår och önskar er all lycka till idag som man kan få!

    SvaraRadera