onsdag 8 augusti 2012

Trötter och sydd body

Ledig dag idag, vilket jag verkligen behövde. Jag fortsätter att klaga på min trötthet. Det är ju något bättre när jag är hemma, men jag kan ju knappast säga att jag är pigg. Vissa stunder känner jag mig så trött och orkeslös så att jag bara vill gråta. Jag vet att det naturligtvis är positivt med symtom, men ibland blir det bara för mycket. När jag blir riktigt trött, främst på jobbet, får jag en hemsk huvudvärk också så inte sedan alls vill gå över.

Trots allt regn idag lyckades vi i alla fall komma ut på en promenad, vilket var flera dagar sedan. Jag har varit för trött för det också...

På eftermiddagen har jag idag sytt en body till. Nu överlämnas den till mannen som får slå i tryckknappar i grenen. Den här bodyn blev jag mer nöjd med än den förra. Undrar vad jag ska sy härnäst?

14 kommentarer:

  1. Jättefin ! Ett babynest kanske, eller ett lapptäcke? :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har faktiskt ett lapptäcke som jag påbörjade för cirka 20 år. Kanske skulle slutföra det...

      Radera
  2. Vad duktig du är kusin! Kram Charlotta

    SvaraRadera
  3. Vad fin body, du är så duktig!

    SvaraRadera
  4. Vilken fin body du har sytt, blir så imponerad! En pyjamas kanske kan bli nästa projekt?

    SvaraRadera
  5. Oj vad fin! Du är verkligen jätteduktig.
    Du kanske kan prata med din barnmorska om tröttheten, du behöver kanske extra järn?

    SvaraRadera
    Svar
    1. På inskrivningen hos barnmorskan förra veckan togs järnvärde och det var bara 107 så sedan dess äter jag järntabletter.

      Radera
  6. Kanske spjälskydd eller en body med långa armar o ben? Fin vart den iallafall )

    SvaraRadera
  7. Du er dygtig at du får lavet noget overhovedet. Jeg har også været frygteligt træt i starten af mine graviditeter, og selvom det er ønskebørn, så bliver man ledsen over at man bare ikke orker. Energien kommer tilbage stille og roligt. Nyd og tag det lugnt :D

    SvaraRadera
  8. Jag får oxå huvudvärk när jag är trött när jag arbetar, det är så jobbigt! Hoppas den snart går över igen! Kram på dig

    SvaraRadera
  9. Babynest sy det! Det är bästa investeringen jag gjort. Babyn känner sig mycket tryggare i den. Använder den i hans spjälsäng. Tro mig, jag kan absolut inte sy. Googla beskrivning. Kram Sarah o Emilian

    SvaraRadera
  10. Har de kollat D-vitaminet?

    SvaraRadera