tisdag 20 april 2010

Orkar lite mera nu

Först av allt måste jag säga Tack till alla som kommenterar. Det ger så mycket!!

Börjar känna mig lite piggare, men är livrädd för att känna den där rinnande, varma känsla mellan benen som jag gjorde igår. Än så länge inte en droppe blod. Hoppas innerligt att jag slipper känna den igen.

Har nu nästan glömt bort att jag är ruvare, men förhoppningsvis är jag ju fortfarande. Eftersom embroyt är för litet att se på ultraljud så kunde ju inte läkaren med säkerhet veta om det fanns kvar, men eftersom blödningen var utanför livmoder så tyder allt på det.

1 kommentar:

  1. Man kommer långt med positivt tänkande. Så bestäm dig helt enkelt för att inga fler skrämselskott kommer inträffa utan att om några veckor blir testet positivt och om 9 månader får ni er lilla/lille Plutt =)

    Kram Rebecca

    SvaraRadera