söndag 25 april 2010

Ruvardag 8

Idag är det ruvardag 8 och mer än halva ruvartiden har gått. Även om jag försöker undvika att analysera eventuella symtom så är det näst intill omöjligt att låta bli. Har surfat runt på nätet för att se vad andra ruvare som sedan fått ett plus, har känt och inte känt.

Det jag känner just nu är att jag är kissnödig jämt och ständigt. Igår kände jag också lite smärta i mindre delen av magen på högra sidan. Dessutom är jag trött, men det kan ju mycket väl ha med min blodförlust att göra.

Testdag är ju den 1 maj, men vi får se om jag kommer att tjuvtesta nångång här i veckan. Man vill ju inte få ett minus.
Men å andra sidan kan det ju faktiskt bli ett plus också!! Om det skulle bli ett plus vet jag faktiskt inte hur jag skulle reagera. Det kan bara tiden utvisa...

2 kommentarer:

  1. Jaha, nu såg jag. Ibland kan det ju synas några dagar innan. Jag kommer ihåg att jag fick ett jättesvagt streck med L, men han fanns ju där ändå.

    SvaraRadera
  2. Jag fusktestade innan testdagen och fick minus ända fram tills testdagen som visade ett stort fett plus & blev vår dotter.

    SvaraRadera