fredag 16 april 2010

Påbörjat nästa steg

Igår kväll påbörjade jag nästa steg i behandlingen. Tre gånger per dag ska jag ta vagiatorier, även dom naturligtvis fullproppade med hormoner. Hormoner som ska stimulera att plutten fastnar. Efter varje tablett måste jag ligga i 30 minuter. På kvällen tar jag den när jag går och lägger mig, men i morse fick jag gå upp och sedan gå och lägga mig igen.
Problemet blir tabletten som ska tas på eftermiddagen de dagar jag är på jobbet. I och för sig inte helt fel med en halvtimmes vila vid tvåtiden...

Idag har jag tagit sjukdag eftersom jag inte visste hur jag skulle må. Konstigt nog mår jag riktigt bra!

Är fortfarande lite rädd att telefonen ska ringa. Hoppas att den håller sig tyst.

2 kommentarer:

  1. greenqueen: Ja, det tycker jag också. Trodde som sagt att jag skulle må mycket sämre.

    SvaraRadera