måndag 26 april 2010

Hur trött kan man vara?

Idag var det dags att gå till jobbet igen efter en tids frånvaro.
Redan efter tio minuter på jobbet var jag darrig och matt i benen. Dessutom vaknade jag med huvudvärk och den värken är fortfarande kvar.

Trots allt fick jag en hel del gjort idag, men jag orkade bara jobba till halv tre. Sedan begav jag mig hemåt och sedan dess har jag varit strandad i soffan.

Ruvardag 9 idag och känner ingenting idag heller. Vet inte om det är bra eller dåligt. Det som gäller är väl bara vänta och se.
Men väntan är jobbigt.

I morgon är det ledig dag och då ska jag söka tre jobb för det verkar tyvärr så att facket inte kan göra något för mig när det gäller min tjänst.

1 kommentar:

  1. Du är väl helt sönderstressad. Är det på lördag ni kan testa?

    SvaraRadera