torsdag 3 mars 2011

Hur man skrämmer livet ur sin man

Vår dusch har skjutdörrar och på insidan har vi en hylla som är fastsatt med sugproppar på glaset. I morse hoppade jag som vanligt in i duschen och allt var som vanligt. Sedan helt plötsligt, när jag blundade på grund av vatten i ögonen, får den här hyllan för sig att ramla ner och alla flaskor med raklödder, shampo och duschkräm följer med i fallet. Det brakar till ordentligt.
Innan jag ens hinner fatta vad som hänt står mannen i dörröppningen, knappt vaken, och undrar vad som händer. Han trodde att det var jag som svimmade och slog huvudet i glasdörrarna och i kaklet...

Ett ganska brutalt uppvaknande!!

3 kommentarer:

  1. Men stackarn, jag kan bara tänka mig vilka skräckbilder han måste hunnit fantisera ihop innan han såg vad som hänt!

    SvaraRadera
  2. Ja, lite synd tycker jag allt om din man, men gulligt av honom att springa upp för att kolla dig!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jessica,Magnus,Klara o Hedvig3 mars 2011 kl. 19:53

    Men åh! Stackars mannen! Han måste fått ett fruktansvärt uppvaknande! Tänk allt hemskt han hann tänka....oj oj oj.

    SvaraRadera