onsdag 23 mars 2011

Molande hela tiden

Tröttheten tycker jag har blivit något bättre även om jag fortfarande hamnar i koma ibland.
Sedan några dagar tillbaka har jag fått molvärk i ryggen och nedre delen av magen. Jag antar och hoppas att det bara är livmodern som växer och att det är det som gör att det gör ont. Mest ont har jag på eftermiddagen och kvällen. Någon som känner igen er?

Jag har sedan plusset inte alls haft lika mycket huvudvärk som tidigare, men det tycker jag nu börjar bli värre igen. Kanske kommer värken från nacke och axlar då jag känner mig stel där. Jag tänkte att jag skulle kontakta sjukgymnasten på Mvc och se om hon har några tips för att bli bättre i nacken.

6 kommentarer:

  1. Tack för lugnande orden. Jag vet förresten precis hur det är att leva med enkelriktade gångar av kartong. Tror vi hade samma antal, på 45 m2, innan vi flyttade. Tyvärr visade det sig, inte så svårt att fylla 100m2 heller...
    Underbart, spännande med huset.

    SvaraRadera
  2. Jag känner igen både
    Att Jag inte var så förlamande trött e v12, och så hade jag en känsla av att ha något i Stil m apelsin/melon uppstoppat därnere...inte direkt behagligt! Jag tror på växtvärk!:)

    SvaraRadera
  3. Låter precis som jag hade det, hade t o m riktigt ont ett par gånger. Men mest molandet när det växer :)

    Min huvudvärk kom rejält mellan varven, bm sa det berodde på ökad blodvolym och rekommenderade en mugg kaffe = funkar super!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag känner igen mig. Hade massor av molvärk.

    SvaraRadera
  5. Här är en till som känner igen sig. Det molar och drar och spänner och känns allmänt obehagligt. Är from igår i v 19 och nu börjar det kännas att man bär på något... Använder stödbälte sen i måndags, det gör skillnad. Jag tror absolut på växtvärk för din del... :-)

    SvaraRadera
  6. Känner igen det där med molvärk... fick foglossning redan i vecka 8 med dottern. Hade huvudvärk nästan hela gravidteten. Akupunktur hjälpte till och från Gick även på vattengympa för gravida på ViN.

    Rekommenderar stödbälte finns att köpa i hjälpmedelsboden i Vilbergens centrum.

    SvaraRadera