torsdag 3 mars 2011

Svårt att låta bli

Fick ju i måndags ordination att inte lyfta något på grund av att moderkakan lossnat lite från livmoderväggen.
Har igår och idag varit på jobbet och det var verligen svårare än jag trodde att inte lyfta något. Hittills har jag lyckats tack vare att min kollega tagit dom sakerna som egentligen varit mitt bord.

Jobbar bara idag också och är sedan ledig tills vi ska till läkaren på måndag. Får se vad jag får för ordination då. Att inte få lyfta något gör att jag har svårt att genomföra mitt jobb.

3 kommentarer:

  1. Hoppas man kan hitta uppgifter till dig på jobbet som inte innebär lyfta tunga saker. Gå hemma en hel graviditet är oändligt drygt.... trust me... ;-)

    SvaraRadera
  2. Anonym: Kommer nog ha svårt att få andra arbetsuppgifter då jag är ensam i min yrkeskategori på min arbetsplats.

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas också de löser sig.

    Kram

    SvaraRadera