torsdag 31 mars 2011

Dutt 12 veckor och 6 dagar gammal.

18 kommentarer:

  1. Jessica,Magnus,Klara o Hedvig31 mars 2011 kl. 20:08

    Vilken härlig bild!

    SvaraRadera
  2. Så härligt. nu börjar det verkligen bli en liten människa där inne. Helt fantastiskt.

    SvaraRadera
  3. Man blir så glad när man läser om folk som verkligen kämpat för att bli gravida och sedan får ett plus på stickan.

    Ett stort grattis till er.

    Sen kan jag berätta att jag vet jätte många som både haft bruna flytningar och blött en massa under graviditeten och det har gått jätte bra.

    Jag håller tummarna att det går vägen för er.

    SvaraRadera
  4. Härligt! Grattis till en fin fin dutt :)
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Åh vad underbart! Är så glad för er skull. Verkar som att bitarna faller på plats för er med hus och bebis i magen :) Härligt, ni förtjänar det!

    Kram Rebecca

    SvaraRadera
  6. Vilken liten guldklimp <3

    SvaraRadera
  7. Åååh så fin!!!!! Lycka mitt i sorgen som hägrar runt om i bloggvärlden!!!!!

    Kraaam

    SvaraRadera
  8. Åååh vilken fin Dutt! Härligt att få se en bild på h*n. Det är något magiskt över ultraljuden tycker jag, det känns så härligt att verkligen få se livet som växer i ens mage.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Sicken liten goding!! Kram

    SvaraRadera
  10. Jag tror hen är mest lik dig.

    SvaraRadera
  11. Vilken fin bild =)

    SvaraRadera
  12. Ja, visst är det en riktig snygging!!

    SvaraRadera